[ad_1]

در طی یک همه گیری ، خدمات مناسب تحویل غذا به ایجاد عادتهای آشپزی در منزل که شامل مواد سالم مانند سبزیجات و تعادل چربی ها و نمک کم خطرتر هستند ، کمک می کند.

به نظر می رسد که محبوبیت سرویس های کیت تغذیه رو به افزایش است ، اما تحقیقات بسیار کمی در مورد کسانی که از کیت های رژیم استفاده می کنند و اینکه مزایا و خطرات بالقوه تغذیه ای چیست ، وجود دارد. ” سازمان بین المللی ارتقا Health سلامت.

دکتر کارلی مورس ، نویسنده ارشد ، متخصص تغذیه ثبت نام شده و فارغ التحصیل از دانشگاه فلیندرز و هم اکنون فوق دکترا در دانشگاه آدلاید ، می گوید: “به عنوان مثال ، ما واقعاً نمی دانیم که آنها بهتر از آشپزی خانگی یا غذای خانگی هستند یا بدتر.”

محققان دستورالعمل های سالانه یک سرویس ناهار خوری معروف را بررسی کردند و بر کیفیت دستور العمل ها – از جمله مواد اولیه و زمان پخت و پز – تمرکز کردند.

دکتر کیسی دیکینسون ، متخصص تغذیه معتبر و معتبر دانشگاه فلیندرز ، از دانشگاه آکادمیک می گوید که یک دستورالعمل معمول شامل حدود 9 ماده مختلف ، به طور متوسط ​​سه سبزیجات و سه ماده خانگی شربت خانه است.

پخت و پز حدود 35 دقیقه طول کشید و مشخص شد که انرژی آن از چربی ها و پروتئین ها نسبتاً زیاد است. وعده های غذایی نیز از نظر سدیم نسبتاً زیاد بودند و برخی از آنها از حد مجاز رژیم غذایی سدیم در استرالیا بیشتر بود (

دکتر دیکینسون می گوید: “این می تواند با افزایش سبزیجات و غلات کامل در رژیم غذایی یا کاهش اندازه آنها بهبود یابد.”

ست های ناهار خوری به طور گسترده ای تبلیغ می شود ، از جمله برای خانواده ها ، بنابراین مهم است که دریابیم غذاها دارای کیفیت مثبتی نیز هستند ، به عنوان مثال ، آنها شامل تعدادی از سبزیجات مختلف هستند. این مهم است زیرا شما می دانید که خوردن سبزیجات برای سلامتی شما مهم است ، اما میزان مصرف شما برای اکثر بزرگسالان و کودکان استرالیایی بسیار کم است.

دکتر مورس اضافه می کند: “درک کیفیت این دستور العمل ها ، که هفته به هفته متفاوت است ، بسیار مهم است ، قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا سرویس غذاخوری سرویس مناسبی برای شما و نیازهای غذایی و ترجیحی خانواده شماست.”

###

آیا کیت های تغذیه ای باعث کاهش سلامتی می شوند؟ یک تجزیه و تحلیل غذایی از غذاهای سرویس استرالیا (2020) توسط CJ Moores ، LK Bell ، MJ Buckingham و KM Dickinson در سازمان بین المللی ارتقا Health سلامت، DOI: 10.1093 / heapro / daaa095

روش:
در طی 12 ماه ، این مطالعه 346 (251 دستور العمل منحصر به فرد) را بررسی کرد. در هر وعده (متوسط ​​اندازه 580 گرم؟) ، وعده های غذایی حاوی متوسط ​​2840؟ انرژی KJ (678 کیلو کالری) ، 58؟ کربوهیدرات G (14 گرم G قند) ، 44؟ پروتئین G ، 28؟ G کل چربی (8؟ G چربی اشباع) و 839 میلی گرم سدیم. انرژی متوسط ​​از عناصر مغذی چربی کل (38٪) ، کربوهیدرات (34٪) ، پروتئین (25٪) و چربی اشباع شده (11٪) است.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! هیچ مسئولیتی در قبال صحت گزارشهای خبری منتشر شده در EurekAlert ندارند! از طریق موسسات کمک کننده یا استفاده از هرگونه اطلاعات از طریق سیستم EurekAlert.

[ad_2]

منبع: kolah-news.ir

ایندکسر