[ad_1]

فیلادلفیا – طبق مطالعه ای که توسط کارمندان ، اعضای هیئت علمی و دانشجویان پزشکی پنی که با یک سیستم بهداشتی و درمانی بزرگ دانشگاهی مرتبط بودند ، گروه های حاشیه ای بیش از مردان سفیدپوست خود به حرفه ای بودن اهمیت بیشتری می دهند – و به دلیل مشکلات حرفه ای بودن احتمال بیشتری دارد که یک موسسه را ترک کنند. در سال 2015 و 2017. یافته های منتشر شده امروز در شبکه جاما باز است، پیشنهاد می کنند که م institutionsسسات مراقبت های بهداشتی مجدداً استانداردهای حرفه ای را ارزیابی و بازتعریف کنند تا بتوانند با موفقیت فرهنگ پزشکی دانشگاهی را فراگیرتر کرده و حفظ اقلیت ها و زنان را بهبود بخشند.

این مطالعه یکی از مجموعه پروژه های تحقیقاتی است که در Penn Medicine به سرپرستی معاون دین ایو جی هیگین بوتام ، MD ، SM ، به عنوان بخشی از مأموریت دفتر شمول و تنوع در ترسیم دوره پزشکی پزشکی در جهت گنجاندن برای همه گروه ها ، آغاز شده است. .

“جایا ایسولا” ، دکتر ، معاون رئیس سازمان ، گفت: “در واقع اجرای یک محل کار ضد نژادپرستی و فراگیر به چه معناست؟ این به معنای درک عواملی است که به زنان و اقلیت ها اجازه می دهد در سازمان شما رشد کنند.” گنجاندن و تنوع در دانشكده پزشكي پرلمن و مدير اجرايي در مركز پزشكي پن به توسعه عدالت سلامت ادامه داد. “ما می خواستیم به روش هایی که گروه های حاشیه ای حرفه ای را درک می کنند و تجربه می کنند ، نگاه کنیم تا بتوانیم به سمت سیاست های استاندارد سازی برویم به گونه ای که واقعاً همه را شامل شود. اگر سازمانی نتواند استخدام زنان و کارمندان اقلیت کافی نیست. نگهشان دار. “

حرفه ای بودن به عنوان صلاحیت اساسی آموزش پزشکی جهت مدیریت رفتار پزشکان در ملا عام ، چه با بیماران و چه با یکدیگر ، مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال ، در زمینه پزشکی ، تعریف کوتاه ، یکپارچه و عملیاتی از حرفه ای وجود ندارد و این کلمه اغلب سو mis استفاده یا اغراق آمیز است. علاوه بر این ، تعریف تاریخی حرفه ای بودن تا حد زیادی بر هویت مرد سفید پوست و دگرجنسگرایانه متمرکز شده است ، و بنابراین درک فعلی از آنچه حرفه ای تلقی می شود ، غالباً می تواند غیر شامل یا تبعیض آمیز باشد. به عنوان مثال ، به دلیل این هنجارهای فرهنگی ، ممکن است نحوه لباس پوشیدن ، صحبت کردن ، خوردن یا پوشیدن موهای گروه های غیر حرفه ای تلقی شود.

نویسندگان این مطالعه می خواهند ادراکات و تجربیات حرفه ای بودن را در بین معلمان ، کارآموزان ، کارکنان و دانشجویان بررسی کنند تا درک بهتری داشته باشند و سپس شاید دوباره ارزیابی کنند که استانداردهای حرفه ای بودن در گروه های مختلف چگونه است

در بخش اول مطالعه ، محققان پاسخ های جمع آوری شده از نظرسنجی تعامل با تنوع را که از فوریه تا آوریل 2015 توسط Datastar اجرا شد ، تجزیه و تحلیل کردند. مجموعه داده ها شامل 3،506 پاسخ دهنده – اعضای هیئت علمی ، کارآموزان ، کارکنان و دانشجویان – از دو سیستم بهداشت در فیلادلفیا و چهار دانشکده پزشکی.

در این نظرسنجی ، از پاسخ دهندگان خواسته شد تا پاسخ خود را (از كاملاً موافق تا كاملاً مخالف) با سه جمله مربوط به حرفه ای ارزیابی كنند: (1) “من تغییر شغل را به دلیل رفتار نامناسب ، تخریبی یا غیرحرفه ای یك همكار یا مدیر در نظر گرفتم. “(2)” من به ابتکارات نهادی ، سیاست ها و / یا منابع آموزشی مربوط به رفتار حرفه ای در محل کار اهمیت می دهم. “(3)” موسسه من فرهنگ حرفه ای بودن را حفظ می کند. “

در پاسخ به عبارت “من به ابتکارات نهادی ، سیاست ها و / یا منابع آموزشی مربوط به رفتار حرفه ای اهمیت می دهم” ، 52 درصد زنان و 54 درصد زنان

سیاه پوستان موافق یا کاملاً موافق بودند ، در حالی که 45٪ مردان و 49٪ سفیدپوستان در مقایسه با این افراد بودند.

پاسخ دهندگانی که خود را زنان LGBTQ ، افراد سیاه پوست غیر اسپانیایی تبار معرفی می کردند ، در مقایسه با مردان سفیدپوست و دگرجنسگرایان نیز از نظر آماری به طور معناداری بیشتر گزارش می دهند که در حال تغییر کار به دلیل رفتار “غیرحرفه ای” هستند. از نظر آماری تفاوت تصحیح شده قابل توجهی در بین پاسخ دهندگانی که با عبارت “موسسه من فرهنگ حرفه ای بودن را حفظ می کند” موافقت نکرده است.

ایسولا اظهار داشت که وی گمان می کند زنان و گروه های اقلیت کم نماینده به حرفه ای بودن اهمیت زیادی می دهند ، می توانند ناشی از آنچه در محیط کار خود احساس می کنند و همچنین شکاف هایی که بین ارزش های نهادی و تجارب خود درک می کنند ، باشد.

برای بررسی بیشتر این فرضیه ، تیم تحقیق همچنین پاسخ های این س -ال را باز مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد: “زمانی را به ما بگویید که احساس می کردید از سازمان شما بها داده می شود یا بی ارزش شده اید یا مورد استقبال یا تأیید قرار نگرفته اید.” در سال 2017 ، محققان از دانشکده ها ، کارآموزان ، کارمندان و دانشجویان از سازمان های مورد بررسی درخواست نامه های الکترونیکی را دریافت کردند. آنها سپس 52 داستان مربوط به حرفه ای بودن را تحلیل کردند.

بسیاری از راویان که خود را به عنوان عضوی از جمعیت حاشیه نشین معرفی می کردند ، در هنگام تعاملات در محل کار یا محیط یادگیری ، تخطی از مرزهای حرفه ای خود را ابراز داشتند.

موارد نقض گزارش شده از پرخاشگری خرد تا نژادپرستی آشکار ، تبعیض جنسی ، بیگانه ستیزی و همجنس گرایی است. داستان های دیگر بیان می کنند که استانداردهای حرفه ای به طور متفاوتی در مورد گروه های خاص اعمال می شود و این گروه ها احساس می کنند که تحت کنترل دقیق تر هستند. این تجربه ذکر شده از مواجهه با شیوه های انضباطی مختلف و احساس عدم تمایل ، تا احساس فشار برای تنظیم و پرسیدن س aboutالاتی در مورد زایمان ، موقعیت های زندگی و خال کوبی بود.

یک موضوع ثابت در داستان ها این بود که پاسخ دهندگان از گروه های کم نماینده ، احساس می کنند که تحت کنترل بیشتری قرار دارند ، در حالی که تخلفات بیشتری از محدودیت های حرفه ای خود را گزارش می دهند.

ایسولا گفت: “داستان هایی که جمع می کنیم ، ناهماهنگی در نحوه ارزیابی حرفه ای بودن را نشان می دهد ، با اقلیت ها و زنان که میکروسکوپ رفتار خود را گزارش می دهند.” “مضمون مشترک این بود که تنوع چندان مناسب نیست ، و مردم را مجبور می کند خود واقعی خود را تغییر دهند تا احساس کنند.”

به گفته آیزولا ، این یافته ها بر لزوم بررسی استانداردهای حرفه ای حاکم بر عمل پزشکی و تعامل بین اعضای حرفه پزشکی تأکید می کند. این استانداردها ، به گفته وی ، باید از دیدگاه های مختلف اطلاع رسانی شوند تا بیشتر فراگیر شوند. وی افزود: آنها همچنین باید به شکلی عملی شوند که اطمینان حاصل کند رفتار بدون کنترل یا فرهنگ از فرد تحت کنترل برابر است.

وی گفت: “ما باید از هر سیاست و عملی حاکم بر فرهنگ استفاده کنیم و باید آن را از طریق یک فیلتر ورود عبور دهیم.” “شمول و تنوع در سیلوها وجود ندارد. آنها باید در ساختار موسسه طراحی شوند. ”

###

نویسندگان Penn Dominic Alexis ، Corey Williams ، Chang Sue و Yves J. Hyginbotam در این مطالعه مشارکت داشته است.

[ad_2]

منبع: kolah-news.ir

ایندکسر