[ad_1]

LAWRENCE – مربی موسیقی ، مارتین جی. برگی فکر می کرد که اگر فقط می تواند تحقیقات خود را در مورد عوامل بیشماری که ممکن است بر عوامل قبلی تأثیر بگذارد کنترل کند – نژاد ، درآمد ، تحصیلات و غیره. – او می تواند ایده ارتباط بین موسیقی موسیقی دانشجویان و دستاوردهای ریاضی را رد کند.

نه مطالعه جدید وی ، “مدل های چند سطحی رابطه بین پیشرفت موسیقی و خواندن و موفقیت ریاضی” ، منتشر شده در مجله پژوهش در آموزش موسیقی، روابط آماری معنی داری بین این دو به صورت جداگانه و در سطح منطقه مدرسه نشان داد. این واقعیت که مطالعه بیش از 1000 دانش آموز دبیرستانی چنین ارتباطی را در کلاس و سطح مدارس نشان نمی دهد ، فقط نشان می دهد که توسط Bergie ، استاد دانشکده موسیقی کانزاس و هم نویسنده و دانشجوی دکترای وی ، چقدر دقیق طراحی شده است. استاد مهمان آموزش موسیقی در دانشگاه واشنگتن ، کوین ام. وینگارتن.

این مطالعه با توجه به بودجه هایی که بر برنامه های موسیقی تأثیر می گذارد ، برای اعضای هیئت مدیره مدرسه تأثیراتی دارد. این مجموعه تحقیقات را نشان می دهد که ارتباط بین موسیقی و ریاضیات / خواندن را نشان می دهد. و در خاتمه ، برگی حتی برخی دلایل خاص را برای این مسئله بیان می کند.

بورگی گفت: “مدت زمان طولانی است كه این مناطق نه تنها به هم متصل نیستند ، بلكه یك پیوند عل causی وجود دارد – اینكه هرچه در یك منطقه پیشرفت كنید ، در یك منطقه دیگر به تنهایی وضعیت بهتری خواهید داشت.” هرچه بیشتر موسیقی بخوانید ، در ریاضیات یا خواندن بهتر خواهید بود. این همیشه برای من مشکوک بوده است.

“من همیشه اعتقاد داشتم که این رابطه همبسته است و نه علی. من قصد دارم ثابت کنم که احتمالاً تعدادی متغیر پیش زمینه وجود دارد که بر پیشرفت در هر زمینه دانشگاهی تأثیر می گذارد – به ویژه مواردی مانند سطح تحصیلات خانواده ، دانشجو زندگی می کند ، چه سفید و چه سفید و غیره

“این متغیرها در مقاله وجود دارد و تعداد زیادی از آنها وجود دارد. هدف من این بود که نشان دهم پیوندها احتمالاً جعلی هستند ، به این معنی که تأثیرات پس زمینه عامل اصلی رابطه هستند و سپس آن تأثیرات خارجی ، مانند جمعیت شناسی و غیره ، کنترل می شوند ، اتصال اساساً از بین می رود.

“اما صبر کنید. با کمال تعجب ، آنها نه تنها ناپدید نشده اند ، بلکه رابطه واقعا قوی است.”

Bergee “از پیچیدگی” طرح مطالعه عذرخواهی می کند ، اما گفت: “تعیین آن آسان نیست زیرا تأثیراتی وجود دارد که در سطوح مختلف ممکن است اتفاق بیفتد. ممکن است در سطح فرد تأثیر داشته باشد ، اما تأثیرات نیز وجود دارد. که می تواند در کلاس ، مدرسه و مدرسه اتفاق بیفتد ، و اینها سلسله مراتبی است. این شامل یک مجموعه پیچیده از تجزیه و تحلیل است.

اگرچه او آماده بود که “یک نتیجه گیری کاملاً متفاوت” بنویسد ، اما برگی گفت که او درباره آنچه یافته ها نشان داده بسیار فکر کرده است.

نویسندگان می نویسند که: “شاید تبعیض موسیقی در سطح خرد – ارتفاع ، فاصله ، ابزار اندازه گیری – از نظر شناختی با برخی از الگوهای تبعیض در گفتار مشترک باشد. فضای روانشناختی یا عصبی همراه با جنبه های دانش ریاضی … نتایج مطالعه حاضر … حداقل به این احتمال اشاره دارد. ”

در مصاحبه اخیر ، برگی اظهار داشت: “بر اساس یافته ها ، نكته ای كه ما سعی كردیم بیان كنیم این است كه فرایندهای یادگیری متداول وجود دارد و احتمالاً وجود دارد كه پایه و اساس همه پیشرفت های تحصیلی است ، فارغ از هر زمینه ای. دستاوردهای ریاضی ، خواندن دستاوردها – احتمالاً فرآیندهای کلی تر ذهن وجود دارد که در هر یک از این زمینه ها تحمیل می شود.

“بنابراین ، اگر هدف شما تعلیم و تربیت فرد است – پرورش ذهن او – پس باید کل فرد را آموزش دهید. به عبارت دیگر ، یادگیری ممکن است به همان اندازه ای باشد که معمولاً تصور می شود.”

این بیشتر از معرفی كودكان به موضوعات است ، برگی گفت: “آنها را در این موضوعات پرورش دهید. ببینید كه یادگیری اتفاق می افتد. ببینید كه رشد همان است.” برگی گفت که مطالعه وی به این منظور نبوده که نشان دهد یادگیری موسیقی لزوماً عملکرد ریاضی یا خواندن کودک را بهبود می بخشد.

برگی گفت: “این غیرممکن نیست ، اما انجام یک تحقیق کاملاً قطعی واقعاً دشوار است.” “گرایش من این است که تأثیر زیادی نخواهد داشت ، اما این همان چیزی است که من در مورد این مطالعه گفتم! من واقعاً نمی دانم.”

اما او می تواند این را بگوید: ”اگر می خواهید ذهن یک جوان یا هر شخصی رشد کند ، پس باید آن را به تمام روش هایی که می توان رشد داد. به هر دلیلی نمی توانید برخی از یادگیری ها را فدای سایر رژیم های یادگیری کنید ، اعم از مالی یا اجتماعی. “

###

عکس: دستاوردهای آموزشی در موسیقی ارتباط نزدیک با دستاوردهای خواندن و ریاضیات در یک مطالعه جدید توسط یک محقق از KU دارد. اعتبار: عکس iStock

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! هیچ مسئولیتی در قبال صحت گزارشهای خبری منتشر شده در EurekAlert ندارند! از طریق موسسات کمک کننده یا استفاده از هرگونه اطلاعات از طریق سیستم EurekAlert.

[ad_2]

منبع: kolah-news.ir