[ad_1]

یک مطالعه جدید نشان می دهد که برخی از کودکان در سن دبستان خودشان را زخمی کرده اند و باعث می شود تلاش برای مداخله زودتر آغاز شود.

این تحقیق با هدایت محققان دانشگاه ملبورن و م Instituteسسه تحقیقات کودکان مورداک (MCRI) ، بیش از 1200 کودک را که سالانه در ملبورن استرالیا زندگی می کنند ، از 8-9 سالگی (موج 1) تا 11-12 سال (موج 4) ارزیابی می کند. )

داده ها از انتقال MCRI از کودکی به نوجوانی ، یک مطالعه طولی با تمرکز گسترده بر سلامت ، آموزش و سازگاری اجتماعی هنگام انتقال کودکان از کودکی به نوجوانی ، حاصل شد.

یک مطالعه اخیر امروز در PLOS ONE و دریافت که سه درصد دانش آموزان (28/1059) در کلاس 6 ، 11 و 12 سالگی خودزنی را گزارش کرده اند. از آنهایی که به خود آسیب زدند ، دو سوم (3/64 درصد) زن و یک سوم (7/35 درصد) مرد بودند.

در سه موج اول مطالعه (درجه 3-5) ، پیش بینی کننده خودآزاری در درجه 6 شامل علائم مداوم افسردگی یا اضطراب ، قلدری و مصرف الکل است.

در یک مطالعه اخیر (موج 4) ، انجمن های آسیب رساندن به خود دوستان کمی دارند ، کنترل عاطفی ضعیف ، رفتار ضد اجتماعی دارند و در اواسط بلوغ قرار دارند.

شرکت کنندگانی که گزارش کردند دوستان کمی دارند و کسانی که زورگویی را تجربه کرده اند به ترتیب هفت و 24 برابر بیشتر از دیگران در سن 11 و 12 سالگی آسیب می بینند.

از نظر بهداشت روانی ، شرکت کنندگانی که به خود آسیب زدند نیز بیش از هفت برابر بیشتر از همسالان خود که خودزنی ندیده اند ، علائم افسردگی و 5 برابر بیشتر گزارش اضطراب می کنند.

دکتر سرشناس دکتر روحان بورشمن گفت: یافته ها نشان داد که سلامت روان ، بلوغ و روابط همسالان با آسیب به خود در میان کودکان دبستانی بیشترین ارتباط را دارد.

دکتر بورشمن گفت: “مطالعات قبلی به طور خاص بر روی کودکانی متمرکز شده بود که به دنبال درمان مشکلات روانی یا نوجوانان و جوانان بودند.”

“ما اولین مطالعه برای ارزیابی شیوع آسیب به خود در بین کودکان دبستانی در جامعه عمومی است و تأثیر روابط همسالان (از جمله قلدری) ، مشکلات بهداشت روانی و بلوغ را بر کودکان روشن می کند.

“گذار از کودکی به نوجوانی یک لحظه حساس برای کودکان است و تجارب چالش برانگیز می تواند تأثیر بسزایی در عزت نفس و دوستی آنها در این مرحله از رشد داشته باشد.”

پروفسور جورج پاتون ، نویسنده ارشد ، گفت: این مطالعه اهمیت استراتژی های مداخله زودرس را که در دبستان معرفی می شود ، برجسته می کند.

پروفسور پاتون گفت: “امروزه بسیاری از دبیرستان ها درگیر برنامه های بهداشت روان و تاب آوری هستند ، اما تحقیقات ما نشان می دهد که استراتژی های پیشگیری بسیار زودتر مورد نیاز است.” “تشویق و حفظ روابط بهتر با دانشجویان دیگر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.”

محققان متذکر شدند که این نمونه کمی به وضعیت اقتصادی – اجتماعی بالایی منتقل شده و درصد بیشتری از شرکت کنندگان که خود را بومی معرفی می کردند نسبت به جمعیت عمومی استرالیا بیشتر بود.

اگر شما یا کسی که می دانید به کمک یا پشتیبانی نیاز دارید ، می توانید از طریق شماره 13 11 14 با Lifeline تماس بگیرید. ”

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! هیچ مسئولیتی در قبال صحت گزارشهای خبری منتشر شده در EurekAlert ندارند! از طریق موسسات کمک کننده یا استفاده از هرگونه اطلاعات از طریق سیستم EurekAlert.

[ad_2]

منبع: kolah-news.ir