[ad_1]

تصویر

تصویر: دستیار دانشگاه هوستون کالج هتل و رستوران کنراد ن. هیلتون با نمای مدیریت بیشتر

اعتبار: دانشگاه هوستون

اندکی پس از ابتلا به بیماری همه گیر COVID 19 در ووهان ، چین ، در ژانویه ، دولت قفل قفل صادر کرد و محدودیت های تجاری در سراسر کشور اعمال شد ، که بیش از 1.2 میلیارد نفر و انواع تجارت را تحت تأثیر قرار داد. با تأثیر کامل وظایف صنعت رستوران با فاصله اجتماعی ، به شدت آسیب دید – مجبور شد اتاق های ناهار خوری را ببندد ، در حالی که به سمت محدود کردن یا ارائه خدمات است.

علی رغم ویرانی های مالی ناشی از همه گیری و قفل شدن پس از آن به خوبی مستند شده است ، یک مطالعه جدید به رهبری کالج هتل و مدیریت رستوران دانشگاه کنراد ن. هیلتون از دانشگاه هوستون ، جنبه هایی از رستوران عملیاتی را شناسایی کرد که علی رغم آشفتگی از خط پایین بهره مند شد

درآمد حاصل از ارائه خدمات به طرز چشمگیری افزایش یافته است ، تخفیف های ارائه شده به مشتریان تفاوت چشمگیری در عملکرد مالی این نوع خدمات ندارند.

محققان داده های فروش جمع آوری شده از Meituan.com ، بزرگترین ارائه دهنده خدمات تحویل در چین ، بیش از 86000 رستوران کوچک و متوسط ​​در 9 شهر چین را تجزیه و تحلیل کردند. این مطالعه در مجله بین المللی مدیریت مهمان نوازی.

رشد متوسط ​​سالانه فروش بیش از 26٪ برای عرضه است. در همان زمان ، تفاوت در فروش فروش بین غذاخوری های گاه به گاه و مراکز غذاخوری خوب از 10٪ در سال 2019 به بیش از 64٪ در سه ماهه اول سال 2020 به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. این نتایج نیاز به رستوران های عالی را به درست همانطور که قادر به انجام کارهای تصفیه شده کمتر از همکاران معمولی خود بودند ، با افزودن عرضه و ایجاد محدودیت ، منبع فروش خود را متنوع می کنند.

تجزیه و تحلیل داده ها همچنین نشان داد که تخفیف های ارائه شده در حادثه بهداشت عمومی نتوانستند فروش را افزایش دهند ، این نشان می دهد که مصرف کنندگان بیشتر از قیمت یا ارزش در مورد سلامتی خود نگران هستند. کیم گفت ، تخفیفات معمولاً یک روش مطمئن برای افزایش درآمد در هنگام کار عادی است.

“در یک شرایط عادی ، مردم نسبت به قیمت بسیار حساس هستند ، اما اگر نگرانی بهداشتی به عنوان COVID-19 وجود دارد ، در صورت ایمن و راحت بودن غذا ، آنها مایل به صرف پول بیشتری برای خوردن غذا هستند” سعید Jaewook کیم، نویسنده مطالعه سرب و دستیار UH که انجام تجزیه و تحلیل Jewoo کیم و وانگ Yiqi از دانشگاه ایالتی آیووا است.

میانگین زمان تحویل نیز از 38 دقیقه به 47 دقیقه افزایش یافته است ، که نشان می دهد افزایش قابل توجهی در تقاضا و مناطق بزرگ برای تحویل با سرعت پایین خدمات پیک.

تیم تحقیقاتی در حال انجام تجزیه و تحلیل دوم از داده های فروش جمع آوری شده از رستوران های ایالات متحده است ، که در حال حاضر منجر به ویروس کرونا و مرگ و میر در جهان است ، برای مقایسه با یافته های خود از چین. آنها امیدوارند که این داده ها راه حل های جزئی برای دارندگان رستوران فراهم کند که سعی دارند تأثیر تعطیلی مشاغل را به حداقل برسانند و به آنها کمک کنند تا خود را برای بحران های آینده آماده کنند.

کیم گفت: “صنعت رستوران به دلیل کمترین حاشیه بسیار آسیب پذیر است و با همه گیری بسیار بدتر شد ، بنابراین درک داده ها برای بهبود مدل خدمات و سازگار شدن با ارائه خدمات بسیار مهم است.” . “این یک دنیای جدید در حال حاضر است و مهم است که برای رستوران را به حساب تمام منابع موجود طوری که آنها خود باید به چالش کشیده شود برای تغییر عملکرد خود و سرمایه گذاری به استفاده از انواع مختلف خدمات تحویل.”

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! هیچ مسئولیتی در قبال صحت گزارشهای خبری منتشر شده در EurekAlert ندارند! از طریق موسسات کمک کننده یا استفاده از هرگونه اطلاعات از طریق سیستم EurekAlert.

[ad_2]

منبع: kolah-news.ir

ایندکسر