[ad_1]

تصویر

تصویر: نیتین تاندون ، MD و تیم تحقیقاتی وی منطقه کلیدی در لوب گیجگاهی را شناسایی کردند که به نظر می رسد به عنوان یک واژگان بصری برای مغز عمل می کند. چشم انداز بیشتر

اعتبار: جیمز لاکومب

توانایی منحصر به فرد انسان در خواندن ، سنگ بنای تمدن مدرن است ، اما در مورد توانایی ایجاد معنی در کلمات نوشتاری ، چیزهای کمی قابل درک است. محققان دانشگاه تگزاس در هوستون (UTHealth) اکنون منطقه ای مهم در لوب گیجگاهی را شناسایی کرده اند که به عنوان قشر وسط دوک شناخته می شود ، که به نظر می رسد به عنوان یک واژگان بصری برای مغز عمل می کند. همانطور که می خواند ، به نظر می رسد توانایی مغز انسان در تشخیص بین یک کلمه واقعی مانند “lemur” و یک کلمه ساختگی مانند “urmle” در نحوه پردازش اطلاعات منطقه نهفته است.

این یافته ها امروز در طبیعت رفتار انسان.

نیتین تاندون ، Ph.D. گفت: “چقدر محیط فیوسیفرم به كلمه ای پاسخ می دهد و چقدر سریع می تواند بین یك كلمه واقعی و كلی متمایز باشد ، به شدت بستگی دارد كه كلمه واقعی در زبان روزمره چگونه اتفاق می افتد.” رئیس گروه جراحی مغز و اعصاب ویویان ال اسمیت در دانشکده پزشکی مک گاورن در UTHealth. “بنابراین کلمات معمول و کوتاه مانند” می گویند “را می توان به سرعت شناسایی کرد ، اما کلمات نادر و طولانی مانند” سوفل “بیشتر طول می کشد تا به عنوان کلمات واقعی شناخته شوند.”

برای این مطالعه ، نیتین تاندون و دانشجوی دکتری ، اسکار ولناو ، نویسنده اصلی ، از ضبط شده از بیمارانی استفاده کردند که در حین درمان صرع ، الکترودهایی را به طور موقت در مغز خود قرار داده بودند. سپس از این سوابق برای ایجاد نمایش تصویری از پردازش عصبی اولیه کلمات نوشتاری استفاده شد.

آنها دریافتند که این منطقه ، که در بسیاری از مطالعات قبلی در مورد خواندن مورد غفلت واقع شده بود ، رشته های ورودی حروف را که هنگام خواندن مشاهده می شود با الگوهای حفظ شده کلمات آموخته شده مقایسه می کند. به محض شناسایی کلمات در این ناحیه از مغز ، این اطلاعات در مناطق دیگر پردازش تصویری مغز منتشر می شود.

تندون گفت: “از آنجا كه فركانس كلمه یكی از عوامل اصلی تعیین كننده سرعت مطالعه افراد است ، محیط فوزی فرم احتمالاً مانعی در برابر سرعت خواندن است.” “ما نشان داده ایم که وقفه موقت فعالیت در وسط قشر دوک نخ شکل با استفاده از تکانه های الکتریکی اتصال کوتاه باعث ناتوانی موقتی در خواندن ، نارساخوانی می شود ، اما سایر عملکردهای زبانی مانند نام بردن از اشیا visual بصری یا درک گفتار را مختل نمی کند.”

تاندون گفت: این مطالعه به منظور بهبود درک چگونگی مطالعه افراد است و می تواند به افراد مبتلا به اختلالات خواندن ، مانند نارساخوانی ، شایع ترین اختلال یادگیری کمک کند.

###

تاندون مدیر مشترک انستیتوی فناوری عصبی ترمیمی در UTHealth ، دانشکده علوم اعصاب UTHealth و مرکز سرطان MD Anderson سرطان UTHealth دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی ، و همچنین یک پزشک در مرکز پزشکی Memorial Hermann-Texas است. UTHealth با پاتریک سی رولو ، محقق پژوهشی و کیفر جی همکاری دارد. فورست ، دانشجوی دکترای دکترای پزشکی در دانشکده پزشکی دکتری اندرسون.

سایر نویسندگان همکار از دانشگاه بخارست ، رومانی بودند. Universite Paris-Sud و Universite Paris-Saclay ، فرانسه ؛ مرکز پزشکی جان هاپکینز ، بالتیمور ؛ دانشگاه رایس ، هوستون ؛ و کالج فرانسه ، پاریس.

این مطالعه توسط انستیتوی ملی اختلالات مغز و اعصاب و سکته مغزی و انستیتوی ملی ناشنوایی و سایر اختلالات ارتباطی ، بخشی از مitسسات ملی بهداشت ، از طریق ابتکار BRAIN (کمک مالی NS098981) تأمین شد.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! هیچ مسئولیتی در قبال صحت گزارشهای خبری منتشر شده در EurekAlert ندارند! از طریق موسسات کمک کننده یا استفاده از هرگونه اطلاعات از طریق سیستم EurekAlert.

[ad_2]

منبع: kolah-news.ir