[ad_1]

تصویر

تصویر: کیت زولیگ ، دیدگاه استاد دانشکده بهداشت عمومی WVU بیشتر

اعتبار: WVU

MORGANTOWN ، W. Va. – تغییر رفتار در مقیاس بزرگ هنگامی که به کاهش اثرات همه گیر COVID-19 می رسد ، یک م criticalلفه مهم است. اما ، همانطور که یک محقق در دانشگاه ویرجینیا غربی اشاره کرد ، می توان از آن برای مقابله با یک بحران بهداشت عمومی جداگانه ، اما نه چندان مهم ، استفاده کرد: خشونت با اسلحه در مدارس کشور ما.

همانطور که استاد و رئیس دانشکده بهداشت عمومی کیت زالیگ اشاره می کند در a مجله سلامت نوجوانان از نظر تحریریه ، دسترسی به سلاح به شدت با آسیب غیر عمدی و عمدی همراه است ، بسیاری از اعمال خشونت آمیز در مدرسه رخ می دهد. طبق گزارش ویژه سال 2018 مجله پزشکی نیوانگلند، سلاح گرم دومین دلیل اصلی مرگ و میر در نوجوانان است.

زولیگ گفت: “فقط در تیراندازی مدارس در ایالات متحده بین سالهای 1996 و 2019 ، حدود 196 دانش آموز و 30 كارمند مدرسه كشته و 243 نفر دیگر زخمی شدند.” “اگرچه احتمال تیراندازی در یک مدرسه در هر منطقه از مدارس از نظر آماری کم است ، اما در غیاب قوانین سختگیرانه ، مدارس با معرفی روش فعال تیراندازی اقدام کرده اند.”

علی رغم این واقعیت که مطالعات کمی سعی کرده اند درک دانش آموزان تحت تأثیر این تمرینات تیراندازی فعال را – که اغلب “تمرینات قفل” نامیده می شوند ، شامل محدود کردن دانش آموزان در مناطق خاص با دستورالعمل های اضافی در صورت تصادف – اکثریت قریب به اتفاق ( 95 درصد) مدارس دولتی آمریكا در سال تحصیلی 2015-2016 آموزش تیراندازی فعال داشتند.

“استفاده نهایی نامشخص”

محققان دریافته اند که در بسیاری از موارد ، آموزش تیراندازی فعال بر دانشجویان تأثیر سو ad می گذارد.

زولیگ گفت: “گزارش شده است كه آموزش هایی كه جوانان دریافت كرده اند باعث ایجاد استرس عاطفی شده است ، در حدود 60 درصد گزارش می كنند كه در نتیجه آموزش فعال تیرانداز ، احساس ناامنی ، ترس ، درماندگی و ناراحتی می كنند.” “علاوه بر این ، اگرچه حدود 58 درصد از جوانان گزارش می دهند كه آموزش فعال تیراندازی به آنها می آموزد كه در صورت بروز چنین شرایطی چه باید بكنند ، اما آنها از سود نهایی خود اطمینان ندارند؟”

بخشی از این را می توان به مدارس نسبت داد كه فقط بخشهایی از استراتژیهای شلیك فعال مبتنی بر واقعیت را اجرا می كنند.

زالیگ اشاره می کند که برای درک بهتر م betterلفه های مهم آموزش م ofثر تیراندازی و چگونگی به کارگیری موفقیت آمیز آن و همچنین چگونگی بهترین آمادگی برای دانش آموزان ، تحقیقات بیشتری لازم است.

این یک رویکرد چند وجهی و چندین تاکتیک مبتنی بر شواهد را نشان می دهد که می تواند علاوه بر آموزش فعال تیرانداز ، که بسیاری از آنها با رفتار و نگرش هدایت می شوند ، مورد استفاده قرار گیرد.

محیطی امن و حمایتی

“در سطح فردی ، الگوهای نظارت بر رفتار و واکنش سریع دانش آموزانی که دچار استرس می شوند ، می تواند در شناسایی اولیه دانش آموزان آسیب پذیر مفید باشد و کارکنان مدرسه را قادر می سازد تا آنها را به خدمات مناسب قبل از وقوع خشونت غم انگیز متصل کنند.” ، او گفت.

وی افزود: “رویکردهای سطح سیستم نیز مورد نیاز است.” “به عنوان مثال ، رهبران مدرسه می توانند بر ایجاد جو قوی مدرسه برای پرورش اعتماد و روابط مثبت و ارتباطات بین معلمان ، کارکنان و دانش آموزان متمرکز شوند. جو قوی مدرسه همراه با شناسایی مجریان و موانع اجرای موفقیت آمیز استراتژی های مبتنی بر حقایق ممکن است موثر باشد. ”

از دیدگاه بین فردی و سازمانی ، زولیگ خاطرنشان كرد كه رهبران مدارس نقش اساسی را در ارتقا یك محیط یادگیری ایمن و حمایتی بازی می كنند ، زیرا آنها لحن و انتظاراتی را برای رفتاری تعیین می كنند كه به نوبه خود معلمان ، كارمندان و دانش آموزان را تحت تأثیر قرار می دهد.

تحقیقات نشان می دهد که درک بالاتر از حمایت تحصیلی نه تنها به شدت با میانگین بالاتر گزارش شده است ، بلکه با افزایش احساس امنیت در مدرسه و موارد کمتر گزارش شده از جنگ و قلدری ارتباط دارد.

برنامه های آموزش اجتماعی-عاطفی و مداخلات مربوط به قلدری در مدرسه نیز می تواند کلیدی باشد. بعنوان مثال می توان به مشارکت و نظارت معلمان و نظم و سیاستهای انضباطی تقویت شده منجر به روابط قوی تر معلمان ، دانش آموزان و مدرسه آنها اشاره کرد.

هنوز کار باید انجام شود

زالیگ پیشنهاد می کند که هنوز کارهای زیادی در سطح جامعه و سیاست های عمومی باید انجام شود.

وی گفت: “در تلاش های آنها برای تشویق اقدامات بیشتر قانونگذاران ، تلاش ها در سطح محلی و در راس آنها گروه های پشتیبانی مداوم باید به ذکر مثالهای موفقیت آمیز از سایر کشورهای صنعتی که در آنها خشونت علیه سلاح به طور قابل توجهی کاهش یافته است ، ادامه دهند.” .

به عنوان مثال ، او ژاپن را ذکر می کند ، جایی که در سال 2014 آنها فقط شش مورد مرگ را در مقایسه با 33599 در ایالات متحده تجربه کردند ، نقطه عطفی که تنها با سیاست های مختلف از جمله آموزش اجباری ، امتحانات کتبی و تیراندازی ، معاینات بهداشت روان و مواد مخدر و جستجوی سوابق کیفری

و گرچه تمام سیاست های ژاپن در ایالات متحده امکان پذیر نیست ، تحقیقات نشان می دهد که “قوانین دسترسی به کودکان قوی ترین شواهد را در مورد کاهش متعاقب مرگ سلاح گرم نشان می دهد در مقایسه با حق حمل و حمل پایبندی به زمین ‘.

زولیگ گفت: “فرزندان ما آسیب پذیرترین گنجینه ملی ما هستند.” “با توجه به شواهد موجود ، روشن است که مراحلی وجود دارد که ما می توانیم به عنوان یک کشور برای محافظت بیشتر از آنها انجام دهیم.

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! هیچ مسئولیتی در قبال صحت گزارشهای خبری منتشر شده در EurekAlert ندارند! از طریق موسسات کمک کننده یا استفاده از هرگونه اطلاعات از طریق سیستم EurekAlert.

[ad_2]

منبع: kolah-news.ir