[ad_1]

UNIVERSITY PARK، پنسیلوانیا – نترسید امسال یک مشت کشمش یا سیب خشک در مواد شکرگذاری بریزید – یک مطالعه جدید در پنسیلوانیا نشان داد که میوه خشک ممکن است با سلامتی بهتر همراه باشد.

محققان دریافته اند که افرادی که میوه خشک می خورند معمولاً از افرادی که این میوه ها را نمی خورند سالم ترند و در روزهایی که افراد میوه خشک می خورند مقادیر بیشتری از مواد مغذی اصلی نسبت به روزهایی که مصرف می کنند مصرف می کنند. از دست دادن. با این حال ، آنها همچنین دریافتند که مردم کل کالری بیشتری را در روزهایی که میوه خشک مصرف می کنند ، مصرف می کنند.

والری سالیوان ، دانشجوی فوق دکترا در دانشکده بهداشت عمومی جان هاپکینز در بلومبرگ و یک دانشجو در ایالت پن در طول مطالعه ، گفت که یافته ها نشان داد که میوه های خشک می توانند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشند – با برخی از هشدارها.

سالیوان گفت: “میوه های خشک می توانند یک گزینه عالی برای یک صبحانه مقوی باشند ، اما ممکن است مصرف کنندگان اطمینان حاصل کنند که نسخه های شیرین بدون شکر اضافه شده را انتخاب می کنند.” “اندازه های بخشی نیز ممکن است دشوار باشد زیرا بخشی از میوه های خشک هنگام استخراج آب کوچکتر از بخشی از میوه های تازه است. اما نکته مثبت این است که میوه های خشک می توانند به مردم کمک کنند تا میوه بالقوه بیشتری مصرف کنند زیرا قابل حمل ، در قفسه ثابت است و حتی می تواند ارزان تر باشد. “

تحقیقات قبلی نشان داده بود که رژیم غذایی نامناسب تقریباً نیمی از مرگ و میرهای قلبی عروقی در ایالات متحده را تشکیل می دهد و کمبود میوه یکی از عوامل اصلی آن است. به گفته محققان ، میوه ها مواد مغذی فراوانی از جمله فیبر ، پتاسیم و چندین ماده فعال فعال سالم برای قلب را فراهم می کنند.

با وجود این مزایا ، مطالعات دیگر نشان داده است که افراد ممکن است به دلایلی – از جمله محدود بودن دسترسی ، هزینه و این واقعیت که می توانند به سرعت خراب شوند ، به دلایل دیگر – میوه کافی نخورند. در مطالعه حاضر ، محققان می خواستند بررسی کنند که آیا میوه خشک می تواند جایگزینی سالم برای میوه تازه باشد زیرا ارزان تر است.

کریستینا پیترسن ، استادیار علوم غذایی در دانشگاه فنی تگزاس و استادیار علوم غذایی در ایالت پن در آن زمان گفت: “انواع میوه هایی که از حداقل فرآوری شده میوه ها ، از جمله منجمد ، کنسرو شده و خشک شده ، دارای مزایایی نسبت به میوه های تازه هستند.” انجام شده. “آنها در تمام طول سال در دسترس هستند ، از نظر کیفیت نسبتاً ثابت هستند و می توان آنها را بسیار طولانی تر از انواع تازه نگهداری کرد. همچنین بسیاری از آنها در هر وعده ارزان تر از نمونه های تازه خود هستند.”

برای این مطالعه ، تیم از داده های 25590 شرکت کننده در مطالعه تحقیقات ملی بهداشت و تغذیه استفاده کرد. شرکت کنندگان اطلاعاتی را در مورد تمام غذاهایی که در 24 ساعت گذشته مصرف کرده بودند ، از جمله میوه های خشک ارائه کردند. داده های مربوط به سلامت کاردیومتابولیک شرکت کنندگان – از جمله شاخص توده بدن ، دور کمر و فشار خون – و کیفیت کلی رژیم غذایی آنها نیز جمع آوری شد.

محققان پس از تجزیه و تحلیل داده ها دریافتند که به طور متوسط ​​افرادی که در این مطالعه مصرف میوه خشک را گزارش کرده اند نسبت به افرادی که این رژیم را مصرف نکرده اند رژیم غذایی سالم تری دارند. آنها همچنین تمایل به داشتن شاخص توده بدنی پایین تر ، دور کمر و فشار خون سیستولیک دارند.

از آنجا که برخی از شرکت کنندگان در یک روز مطالعه خوردن میوه خشک را گزارش کردند اما در روز دوم نه ، محققان همچنین توانستند مطالعه کنند که رژیم غذایی افراد در روزهایی که میوه خشک مصرف می کردند در مقایسه با روزهایی که نیستند.

سالیوان گفت: “آنچه که برای من جالب نیز بود این بود که مردم تمایل دارند بیشتر از روزهایی که میوه خشک می خورند میوه بیشتری بخورند.” “با این حال ، در روزهایی که میوه خشک مصرف نمی شد ، مصرف میوه تازه بیشتر نبود. بنابراین میوه خشک می تواند راهی برای افزایش مصرف میوه در افرادی باشد که مقادیر توصیه شده را نمی خورند.”

علاوه بر این ، محققان دریافتند که در روزهایی که میوه خشک مصرف می کردند ، شرکت کنندگان کربوهیدرات کل ، فیبر غذایی ، پتاسیم ، چربی های اشباع نشده و کل کالری بیشتری مصرف می کردند.

پنی کریس-اترتون ، استاد تغذیه گفت: “در مطالعه ما ، افرادی که میوه خشک مصرف می کردند ، کالری بیشتری دریافت می کردند اما BMI و دور کمر آنها پایین تر بود و این نشان می داد که از نظر جسمی تحرک بیشتری دارند.” علوم از دانشگاه ایوان پیو. وی افزود: بنابراین وقتی میوه خشک استفاده می کنید ، به کالری توجه کنید و فراموش نکنید که کالری غذاهای کم مواد غذایی را جایگزین میوه خشک کنید تا از خوردن میوه خشک بیشترین بهره را ببرید.

###

موزی نا ، استاد توسعه شغلی در برادورست برای تحقیقات در مورد ارتقا health سلامت و پیشگیری از بیماری ، و دیوید ن. پروکتور ، استاد حرکت شناسی و فیزیولوژی ، نیز در این کار دخیل بودند.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! هیچ مسئولیتی در قبال صحت گزارشهای خبری منتشر شده در EurekAlert ندارند! از طریق موسسات کمک کننده یا استفاده از هرگونه اطلاعات از طریق سیستم EurekAlert.

[ad_2]

منبع: kolah-news.ir