روش های ساده و رایگان برای کمک به مراقبت های عمومی برای موارد معمول

[ad_1]

محققان دانشگاه ویسکانسین-مدیسون ، انستیتوی فناوری نیویورک ، دانشگاه آیووا و دانشگاه کرنل مقاله جدیدی را در روزنامه بازاریابی که بررسی می کند آیا این امکان وجود دارد که مردم احساس کنند گویی مال از آنها است – احساسی که به عنوان دارایی روانشناختی شناخته می شود – و چگونه این امر بر رفتار مدیریتی آنها تأثیر می گذارد.

این مطالعه در آینده انجام می شود روزنامه بازاریابی، تحت عنوان “مراقبت از عوام: استفاده از مالکیت روانشناختی برای بهبود رفتار یک مدیر رفاه عمومی” است و نویسنده جوک پک ، کالین کرک ، آندره لوانگرات و سوزان شو است.

حفظ محیط طبیعی مسئله ای فوری است. مراقبت عمدی از کالاهای عمومی ، مانند پارک های عمومی ، آبراه ها ، آب آشامیدنی و کیفیت هوا ، به طور فزاینده ای دشوار شده است. به عنوان مثال ، پارک های عمومی در طول همه گیر شدن به دلیل کاهش خدمات پارک در حالی که تعداد افرادی که اوقات خود را در خارج می گذرانند ، افزایش یافته است ، به چالش کشیده شده اند. به طور گسترده ای شناخته شده است که املاک متعلق به عموم در برابر افراد بیشتر توسط مصرف کنندگان آن نادیده گرفته می شوند ، پدیده ای که در اقتصاد به عنوان تراژدی کالای عمومی شناخته می شود.

افراطی ترین راه حل برای فاجعه مسئله مشترک تبدیل مال مشترک به مالکیت خصوصی است به طوری که یک مالک مسئول مراقبت از آن باشد. همانطور که پک توضیح می دهد ، “ما از خود می پرسیدیم كه آیا ممكن است مردم احساس كنند كه در عوض املاك متعلق به آنها است – احساسی كه به عنوان مالكیت روانی شناخته می شود – بدون تغییر در اموال قانونی. یک منبع عمومی ممکن است رفتارهای مدیریتی بیشتری داشته باشد. “با استفاده از دارایی روانشناختی ، محققان یک سری مداخلات م developedثر ایجاد کرده اند که مدیران کالاهای عمومی می توانند با استفاده از آنها احساس مالکیت را در مصرف کنندگان ایجاد کنند. چهار آزمایش این فرضیه را آزمایش کرد.

اولین مطالعه روی دریاچه عمومی کایاک انجام شد. بقایای شناور در محلی قرار گرفتند که قایقرانان آن را می دیدند. در حالی که بازدیدکنندگان کایاک اجاره می کردند ، از نیمی از آنها خواسته شد قبل از ورود به آب یک نام مستعار برای دریاچه ایجاد کنند. محققان با استفاده از دوربین های شکاری مشاهده کردند که آیا قایقران ها سعی در بازیابی بقایای کاشته شده دارند. قایقرانی که به دریاچه لقب می دادند ، احساس مالکیت بیشتری نسبت به دریاچه داشتند. از همه مهمتر ، آنها بیش از پنج برابر بیشتر تلاش می کنند تا زباله های کاشته شده را جمع کنند (41٪ در مقابل 7٪ سایر قایقران ها).

در مطالعه دوم ، شرکت کنندگان تصور کردند که در پارک قدم می زنند. در ورودی پارک تابلویی به آنها نشان داده شده بود که روی آن نوشته شده بود “به پارک خوش آمدید” یا “به پارک خود خوش آمدید”. شرکت کنندگانی که تابلوی “پارک شما” را مشاهده کردند احساس مالکیت و مسئولیت بیشتری نسبت به پارک داشتند ، به احتمال زیاد زباله ها را بیرون می کشیدند و 34٪ بیشتر به پارک (32.35 دلار در مقابل 24.08 دلار) کمک مالی می کردند.

مطالعه سوم روش دیگری را برای استخراج دارایی روانشناختی آزمایش می کند تا ببیند آیا می تواند کمک های واقعی را افزایش دهد. این مطالعه شامل مستاجران اسکی صحرانوردی در یک پارک ایالتی است. در حالی که آنها تجهیزات را اجاره کردند ، کارت دریافت کردند. از نیمی از آنها خواسته شد که مسیر خود را از قبل روی نقشه برنامه ریزی کنند. پیش بینی این بود که این سرمایه گذاری به موقع می تواند مالکیت روانشناختی اسکی بازان را در پارک افزایش دهد و در نتیجه با افزودن 1.00 دلار به هزینه اجاره ، کمک های مالی آنها را افزایش دهد. همانطور که انتظار می رفت ، اسکی بازانی که مسیرهای خود را برنامه ریزی می کردند و بنابراین بیشتر در خانه احساس می کردند ، 2.5 برابر بیشتر از کسانی که مسیر خود را برنامه ریزی نمی کردند ، به پارک کمک مالی می کردند. آنها همچنین گفتند که تمایل بیشتری به داوطلب شدن در پارک ، کمک های مالی در آینده و تبلیغ پارک در رسانه های اجتماعی دارند.

مطالعه چهارم بررسی می کند که آیا مدیران کالاهای عمومی سهوی رفتار مدیریتی را دلسرد می کنند یا خیر. بسیاری از پارک ها تعداد حضور و غیاب خود را تبلیغ می کنند ، اما شهود این بود که نشانه حضور با تعداد زیادی از افراد می تواند احساس مسئولیت مصرف کنندگان را از بین ببرد. شرکت کنندگان در این تحقیق تصور می کردند که از یک پارک بازدید می کنند و یا علامت تبریک “پارک” یا “پارک شما” را می بینند. سپس نیمی از آنها تصور می کردند که یک تابلوی حضور دارند که روی آن نوشته شده است: “این هفته شما بازدید کننده شماره 22 452 هستید.” (بسیاری از پارک های آمریکایی سالانه بیش از یک میلیون بازدید کننده دارند ، بنابراین ما یک تابلوی حضور طراحی کردیم که شامل تعداد بسیار مناسبی بود.) شرکت کنندگان پول مشارکت را دریافت کردند ، اما همچنین این فرصت را داشتند که از مقداری از این پول برای کمک مالی ناشناس به پارک استفاده کنند. همانند مطالعات قبلی ، افرادی که احساس مالکیت بیشتری نسبت به پارک داشتند ، کمک بیشتری به پارک می کردند. همچنین به احتمال زیاد آنها می گویند داوطلبانه به پارک کمک می کنند ، از جمله جمع آوری زباله. با این حال ، هنگامی که شرکت کنندگان علامت حضور را تصور می کنند ، این اثرات کاهش می یابد ، که احتمالاً نشان می دهد این افراد مسئولیت پارک را بر عهده می گیرند.

“این مطالعه برای مصرف کنندگان ، سازمانهای منابع عمومی ، سیاستمداران و شرکتهای غیرانتفاعی دارای پیامدهایی است که نشان می دهد مداخلات ساده مبتنی بر افزایش مالکیت روانشناختی می تواند مدیریت کالاهای عمومی را بهبود بخشد. مداخلات واقعی که ما برای افزایش مالکیت روانشناختی طراحی و آزمایش کرده ایم ، راه حلهای ارزان ، جدید و انعطاف پذیر هستند که با موفقیت رفتارهای مدیریت فردی را برمی انگیزند. “با بیان اینکه احساسات فردی بازدید کنندگان در مورد مالکیت منابع عمومی را تشویق می کنید ، بازدید کنندگان احساس بیشتری خواهند داشت مسئول او خواهد بود ، از او مراقبت بهتر خواهد کرد و وقت و هزینه بیشتری را به نفع او اهدا خواهد کرد.

###

اطلاعات کامل مقاله و نویسنده در اینجا موجود است: https: //بیا دیگه.سازمان /101177٪ 2F0022242920952084

برای روزنامه بازاریابی

روزنامه بازاریابی دانش را در مورد موضوعات واقعی بازاریابی که برای دانشمندان ، مربیان ، مدیران ، سیاست گذاران ، مصرف کنندگان و سایر سهامداران عمومی در سراسر جهان مفید است ، توسعه و پخش می کند. JM که از زمان تاسیس آن در سال 1936 توسط انجمن بازاریابی آمریکا منتشر شده است ، JM نقش بسزایی در شکل دادن به محتوا و مرزهای این رشته بازاریابی داشته است. کریستین مورمن (T. Austin Finch ، استاد ارشد مدیریت بازرگانی در دانشکده بازرگانی Fuqua ، دانشگاه دوک) به عنوان سردبیر فعلی خدمت می کند.

https: //www.ولی.سازمان /و غیره.

درباره انجمن بازاریابی آمریکا (AMA)

به عنوان بزرگترین انجمن بازاریابی مبتنی بر فصل در جهان ، AMA مورد اعتماد بازاریابان و متخصصان فروش است تا به آنها در یافتن موارد بعدی در صنعت اطمینان دهد. AMA دارای جامعه ای از روسای محلی در بیش از 70 شهر و 350 کالج در آمریکای شمالی است. AMA محتوای عالی ، گواهینامه حرفه ای PCM® ، مجلات برتر دانشگاهی و رویدادهای آموزشی و کنفرانس های پیشرو در صنعت است.

https: //www.ولی.سازمان

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! هیچ مسئولیتی در قبال صحت گزارشهای خبری منتشر شده در EurekAlert ندارند! از طریق موسسات کمک کننده یا استفاده از هرگونه اطلاعات از طریق سیستم EurekAlert.

[ad_2]

منبع: kolah-news.ir

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum html nullednulled themesRäumung Mobil Ödeme Nakit