[ad_1]

محققان دانشگاه هوستون ، دانشگاه کلمبیا ، دانشگاه اموری و دانشگاه کانکتیکات مقاله جدیدی را در روزنامه بازاریابی که عواملی را بررسی می کند که به قطع ارتباط داده های ایجاد شده توسط شرکت های داده و استفاده مولد از آن داده ها کمک می کند.

این مطالعه در آینده انجام می شود روزنامه بازاریابی، با عنوان “گرفتن اطلاعات بازاریابی برای رشد سوخت” و نویسنده رکس دو ، اودد نتزر ، دیوید شویدل و دبنجان میترا است.

دستیارهای خانگی دیجیتال و پوشیدنی ها با جمع آوری اطلاعات دقیق از کاربران ، بیش از هر زمان دیگری محبوب شده اند. علاوه بر انفجار داده ها ، عرضه های عمومی Palantir و Snowflake ظهور شرکت های متمرکز بر تجزیه و تحلیل داده های بزرگ را برجسته می کند. با این وجود ، علی رغم خوش بینی رهبران تجارت و محققان در مورد پتانسیل داده ها ، هنوز بین میزان داده های تولید شده و توانایی سازمان ها برای استفاده از این پتانسیل برای تحریک رشد ، عدم تطابق وجود دارد. مقاله جدید در روزنامه بازاریابی عوامل موثر در ایجاد این اختلال را مورد بررسی قرار می دهد ، با اشاره به تمایل سازمان ها به تمرکز بر روی داده هایی که دسترسی و اندازه گیری آنها آسان تر است ، و منابع داده غفلت شده را که فرصت قابل توجهی برای حمایت از رشد ارائه می دهند برجسته می کند.

محققان برای کشف چگونگی استفاده از داده های بازاریابی برای رشد سازمان ، به دنبال روش های مختلف ایجاد ارزش برای سازمان هستند. آنها بر اساس چارچوب ارزش ویژه مشتری ، بررسی می کنند که چگونه داده های بازاریابی می توانند از رشد جذب مشتری ، توسعه ارتباط با مشتری و حفظ مشتری پشتیبانی کنند.

از نظر جذب مشتری ، این مطالعه پتانسیل سازمانها را برای استفاده از داده های بیومتریک برای حمایت از تلاش های کسب و کار ، مانند تعیین زمان ایده آل و روش های مشارکت در آینده جستجو می کند. همچنین با استفاده از ارتباطات اجتماعی موجود که می تواند گسترش پیام های بازاریابی را تسهیل کند ، فرصت های استفاده از داده های رسانه های اجتماعی برای کارآمدتر و موثرتر کردن تلاش های کسب و کار را مشخص می کند. در توسعه روابط با مشتری ، محققان در مورد آنچه می توان از طریق شناسایی و پیش بینی روند به دست آورد تا سازمان ها بتوانند جلوتر از منحنی باشند ، بحث می کنند. آنها همچنین بر چگونگی جمع آوری اطلاعات رقابتی در سطح مشتری و استفاده از آنها برای تقویت روابط موجود مشتری تأکید دارند. برای حفظ مشتری ، آنها توانایی استفاده از داده های غیر ساختاری مانند گزارش های مرکز تماس و فیلم های تعامل خدمات را برای پشتیبانی از نمایندگان مشاغل با ارائه بازخورد در زمان واقعی نشان می دهند. آنها همچنین درباره مقداری که می توان از داده هایی که علیت را پشتیبانی می کنند و همچنین چگونگی استفاده از آنها برای حمایت از اقدامات پیشگیرانه تخلیه جریان ، به دست می آیند.

Dew توضیح می دهد که “در حالی که ما شاهد پتانسیل زیادی در ارتباط داده های بازاریابی با رشد یک شرکت هستیم ، اما نمی توانیم از چالش های اجرای استراتژی رشد داده محور چشم پوشی کنیم. به طور خاص ، چطور یک شرکت از دستیابی به کنترل داده ها و کسب بینش مناسب به سمت اجرای یک استراتژی داده حرکت می کند؟ برای اینکه داده های بازاریابی رشد سازمانی را تحریک کند ، بازاریابان باید داده ها را به عنوان م aلفه ای از یک مشکل استراتژیک ببینند. یعنی چگونه می توان منابع داده های نوظهور را با استراتژی رشد سازمان هماهنگ کرد؟ برای این منظور ، ما نه تنها به تعیین مقدار ارزش داده های بازاریابی ، بلکه به رسمیت شناختن هزینه های کامل مربوط به استفاده از داده ها نیز می خواهیم. “نکته اخیر در مستندهای اخیر مانند هک بزرگ و معضل اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است ، که استفاده احتمالی و سو mis استفاده از داده های کاربر را برجسته می کند و ما را مجبور می کند آنچه را که استفاده مناسب از داده می دانیم زیر سال ببریم. نتزر اضافه می کند.” نهادهای نظارتی برای حفاظت از مصرف كنندگان ، از مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) در اتحادیه اروپا تا قانون حمایت از حقوق مصرف كنندگان كالیفرنیا (CCPA) و قانون پیشنهادی حفاظت و اجرای داده های كالیفرنیا ، تاجران باید با تعادل رشد از طریق داده های حقوق مصرف کننده مقابله کند. “

###

اطلاعات کامل تماس مقاله و نویسنده در اینجا موجود است: https: //بیا دیگه.سازمان /101177٪ 2F0022242920969198

برای روزنامه بازاریابی

روزنامه بازاریابی دانش را در مورد موضوعات واقعی بازاریابی که برای دانشمندان ، مربیان ، مدیران ، سیاست گذاران ، مصرف کنندگان و سایر سهامداران عمومی در سراسر جهان مفید است ، توسعه و پخش می کند. JM که از زمان تاسیس آن در سال 1936 توسط انجمن بازاریابی آمریکا منتشر شده است ، JM نقش مهمی در شکل دادن به محتوا و مرزهای رشته بازاریابی داشته است. کریستین مورمن (T. Austin Finch ، استاد ارشد مدیریت بازرگانی در دانشکده بازرگانی Fuqua ، دانشگاه دوک) سردبیر فعلی است.

https: //www.ولی.سازمان /و غیره.

درباره انجمن بازاریابی آمریکا (AMA)

به عنوان بزرگترین انجمن بازاریابی مبتنی بر فصل در جهان ، AMA مورد اعتماد بازاریابان و متخصصان فروش است تا به آنها در یافتن موارد بعدی در صنعت اطمینان دهد. AMA دارای جامعه ای از روسای محلی در بیش از 70 شهر و 350 کالج در آمریکای شمالی است. AMA محتوای عالی ، گواهینامه حرفه ای PCM® ، مجلات برتر دانشگاهی و رویدادهای آموزشی و کنفرانس های پیشرو در صنعت است.

https: //www.ولی.سازمان

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! هیچ مسئولیتی در قبال صحت گزارشهای خبری منتشر شده در EurekAlert ندارند! از طریق موسسات کمک کننده یا استفاده از هرگونه اطلاعات از طریق سیستم EurekAlert.

[ad_2]

منبع: kolah-news.ir

ایندکسر