[ad_1]

مشکل اکتساب زبان یکی از مباحث پیچیده روانشناسی است. کارشناسان آموزش معلم همیشه به دنبال راه های جدید برای بهبود اثربخشی یادگیری زبان هستند.

شیشوا اظهار داشت: “ما در نشریات قبلی خود به عوامل مختلفی در موفقیت یادگیری زبان پرداخته ایم. در این گروه ها گروه هایی از جمله عوامل گسترده آموزشی ، روش شناختی ، روانشناختی گسترده و فردی – روانی وجود دارد. دو عامل اول تعیین کننده خارجی هستند آموزش و دو مورد آخر داخلی است. “

نویسنده یک مطالعه تجربی از ساختار توانایی های زبانی انجام داد و دیدگاه خود را در مورد فراگیری زبان به عنوان سیستمی از م componentsلفه های بهم پیوسته ارائه داد.

او می گوید: “عوامل مختلفی وجود دارد که می توان آنها را اجزای اصلی کسب زبان نامید.” “مهم است که نگرش عاطفی و ارزشیابی دانش آموز نسبت به یادگیری زبان و تجربه عاطفی او در این فرآیند مورد توجه قرار گیرد. ما نباید م componentsلفه های شناختی مانند توجه ، ادراک ، تفکر و حافظه را فراموش کنیم. یادگیری موثر زبان با ویژگی های خاص تعیین می شود فرآیند اندیشه و کامل بودن ویژگی های این فرایند از جمله عمق ، انعطاف پذیری ، شخصیت مبتنی بر شواهد ، تفکر رو به جلو ، ماهیت تحلیلی و وظیفه شناسی. البته ویژگی های فردی نیز مهم هستند – اعتماد به نفس ، موفقیت و تجربه شکست برونگرایی یا درون گرایی ، سطح اضطراب و غیره “

بنابراین ، انگیزه یادگیری زبان سیستمی از ویژگی های شناختی ، عاطفی و شخصی است.

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! هیچ مسئولیتی در قبال صحت گزارشهای خبری منتشر شده در EurekAlert ندارند! از طریق موسسات کمک کننده یا استفاده از هرگونه اطلاعات از طریق سیستم EurekAlert.

[ad_2]

منبع: kolah-news.ir