[ad_1]

طبق مطالعه جدید دانشکده تجارت (Cass سابق) ، فراوانی گزارشات شرکت برای ایجاد نوآوری بیشتر و تفکر طولانی مدت باید آرام شود.

این مطالعه که توسط دکتر آرتور کرافت ، خواننده حسابداری ، با همکاری مشترک انجام شده است ، نشان داد که مدیران در صورت تحمیل یا تحمیل سازمانهایشان به طور منظم ، مجبورند بیشترین سود کوتاه مدت را به هزینه اجرای یک استراتژی بلند مدت متمرکز کنند. ارائه حساب های مالی کاهش تمرکز روی اهداف بلند مدت مانع تفکر در آینده می شود که مانع سرمایه گذاری در نوآوری از ترس هزینه های کوتاه مدت می شود.

از سوی دیگر ، یک رویکرد آرامتر در مورد نیازهای گزارش ، به مدیران این فضای را می دهد که برای اطمینان بیشتر به سهامداران و همچنین فرصت های بیشتر برای افزایش هزینه ها برای پروژه های با ارزش تر ، کمتر به افزایش کوتاه مدت بپردازند.

این مطالعه تعداد ، ارزش و استنادات درخواست های ثبت اختراع ایالات متحده را در هنگام تغییر در الزامات نظارتی مالی کمیسیون اوراق بهادار (SEC) در قرن بیستم بررسی می کند. در طول دوره تحت مطالعه ، الزامات قانونی از گزارش سالانه در سال 1934 تا گزارش نیمه سال در 1955 و در نهایت گزارش سه ماهه در 1970 متغیر بود.

با تجزیه و تحلیل تغییرات در شرکتهایی که مورد نیاز مالی متغیر قرار گرفته اند ، همراه با آنهایی که با مقررات تحمیل شده محدود نمی شوند ، گزارش نشان می دهد شرکتهایی که در این مدت تعداد گزارشات را افزایش داده اند:

  • کاهش 1.87 حق ثبت اختراع در سال
  • کاهش 19.58 عدم استناد به حق ثبت اختراع آنها
  • ضرر ثبت اختراع به ارزش 1.76 میلیون دلار

نتایج نشان می دهد که هر دو مدیر به طور منظم زیر ذره بین قرار می گیرند ، از نظر کمی و کیفیت محصولات ابتکاری در حال کاهش است. اگر سازمانها تمایلی به سرمایه گذاری ندارند ، این امر به نوبه خود می تواند منجر به حرکت و فرهنگ ایستادن شود.

دکتر کرافت گفت که اگرچه مدیران تعهدات قانونی و اخلاقی دارند که باید در برابر سهامداران خود پاسخگو باشند ، کنترل بیش از حد در قالب گزارش منظم می تواند رویکردی بیش از حد محتاطانه را ترغیب کند.

“افزایش دفعات گزارش دهی می تواند شفافیت را افزایش داده و فرصت هایی را برای سرمایه گذاری خارجی ایجاد کند.

“با این حال ، سهامداران و تنظیم کنندگان مالی باید موانعی را که ممکن است برای مدیران ایجاد کند و انگیزه آنها برای انجام این کار را در نظر بگیرند.

وی گفت: “نوآوری در شرکت ها مزایای قابل توجهی برای اقتصاد جهانی دارد و باید مدیران را تشویق کرد که برای کمک به بهبود پایداری تجارت رویکرد جامع تری در برنامه ریزی بلند مدت داشته باشند.”

دکتر کرافت از بیماری همه گیر ویروس کرونا به عنوان مدرکی مبنی بر نیاز شرکت ها به تفکر در آینده یاد کرد ، اما وضعیت فعلی بی سابقه است.

“سرمایه گذاری در نوآوری در ابتدا با هزینه های تحقیق ، توسعه و اجرا گران است ، اما برای شرکتی که می خواهد رشد کند یک جز component ضروری است.

“در حالی که هیچ کس نمی توانست وقایع سال 2020 را پیش بینی کند ، واضح است که کسانی که توانسته اند مدل ها و خدمات تجاری را با جمعیت دورافتاده اجتماعی تطبیق دهند ، معمولاً در طی همه گیری عملکرد بهتری داشته اند.

“توانایی انطباق با آنچه” عادی جدید “به نظر می رسد نیاز به سرمایه گذاری در نوآوری دارد مانند هرگز – و برای مدیران مهم است که مجوز این کار را بگیرند.”

###

گزارش کامل “فرکانس گزارشگری مالی و نوآوری شرکت ها” را که در منتشر شده بخوانید مجله حقوق و اقتصاد.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! هیچ مسئولیتی در قبال صحت گزارشهای خبری منتشر شده در EurekAlert ندارند! از طریق موسسات کمک کننده یا استفاده از هرگونه اطلاعات از طریق سیستم EurekAlert.

[ad_2]

منبع: kolah-news.ir