[ad_1]

محققان دانشگاه تمپل ، دانشگاه سیچوان و دانشگاه فودان مقاله جدیدی را در روزنامه بازاریابی ، که استفاده روزافزون از هوش مصنوعی را برای آموزش نمایندگان فروش بررسی می کند تا هشدارهایی وجود داشته باشد که مانع استفاده موثر از این فناوری شود.

مطالعه در روزنامه بازاریابی، با عنوان “مربیان هوش مصنوعی (AI) برای نمایندگی های فروش: هشدارها و راه حل ها” و نویسنده Xueming Luo ، Shaojun Qin ، Zheng Fang و Zhe Qu است.

اکنون بسیاری از شرکت ها به هوش مصنوعی (AI) روی آورده اند تا خدمات مربیگری را که در اصل از سوی مدیران انسانی ارائه می شود به نمایندگان فروش ارائه دهند. مربیان هوش مصنوعی راه حل های نرم افزاری رایانه ای هستند که از الگوریتم های یادگیری عمیق و تجزیه و تحلیل گفتاری شناختی برای تجزیه و تحلیل مکالمات نمایندگان فروش با مشتریان و ارائه بازخورد برای بهبود مهارت های شغلی آنها استفاده می کنند. به دلیل قدرت محاسباتی ، مقیاس پذیری و مقرون به صرفه بودن ، مربیان هوش مصنوعی بهتر از مدیران انسانی قادر به ایجاد بازخورد آموزش داده شده هستند. MetLife ، یک غول بیمه ، مربی هوش مصنوعی به نام Cogito را استخدام کرده است تا برای بهبود مهارت های خدمات به مشتری ، بازخورد آموزشی را به کارمندان خط مقدم خود ارائه دهد. به همین ترتیب ، زوم از مربی هوش مصنوعی خود ، Chorus ، برای ارائه آموزش در محل کار به تجار خود استفاده می کند.

دقیقاً به دلیل قدرت تحلیل گران بزرگ داده مربیان هوش مصنوعی ، یک نگرانی این است که بازخورد حاصل از این فناوری ممکن است برای یادگیری و یادگیری عوامل ، به ویژه برای عوامل با کمترین رتبه ، بسیار جامع باشد. بعلاوه ، مربیان هوش مصنوعی علی رغم مهارتهای عالی در محاسبه داده ها ، از مهارتهای “نرم” بین فردی برای انتقال بازخورد به عوامل برخوردار نیستند ، که این یک مزیت اصلی برای مدیران انسانی است. فقدان مهارت نرم می تواند منجر به انزجار نمایندگان برای دریافت بازخورد از مربیان هوش مصنوعی شود ، بنابراین مانع آموزش آنها و بهبود عملکرد می شود. در حقیقت ، طراحی مربیان هوش مصنوعی غالباً در ایجاد اطلاعات متمرکز است ، اما کمتر در آموزش از کارگزارانی است که ممکن است در توانایی های آموزشی خود متفاوت باشند. بنابراین انتظار ساده و تأثیر خطی مربیان هوش مصنوعی بر مدیران انسانی بر نمایندگی های فروش ناهمگون ساده لوحانه خواهد بود.

با توجه به این زمینه ، این تحقیق به چندین س researchال تحقیق می پردازد:

کدام یک از نمایندگی های فروش ، پایین ترین ، متوسط ​​یا بالاترین رتبه ، در مقایسه با مربیان انسانی بیشترین یا کمترین بهره را از هوش مصنوعی دارند؟ آیا تأثیر تدریجی مربیان هوش مصنوعی بر عملکرد نماینده به روشی غیرخطی ناهمگن است؟

سازوکار اصلی چیست؟ آیا آموزش بازخورد آموزش تأثیر مربیان هوش مصنوعی را در نظر می گیرد؟

آیا ترکیبی از هوش مصنوعی و کیفیت مربیان انسانی می تواند هشدارها را دور زده و اثربخشی فروش انواع نمایندگی ها را بهبود بخشد؟

این س questionsالات از طریق یک سری آزمایشات میدانی تصادفی با دو شرکت fintech پاسخ داده می شود. در آزمایش اول ، در مجموع 429 نماینده به طور تصادفی برای آموزش کار در محل کار با یک مربی هوش مصنوعی یا مربی انسانی تعیین شدند. نتایج نشان می دهد که اثر فزاینده مربی هوش مصنوعی بر روی مربی انسان در شکل U وارونه ناهمگن است. در حالی که نمایندگان سطح متوسط ​​بیشترین پیشرفت را دارند ، نمایندگان پایین و بالاترین سطح سودهای محدود افزایش را نشان می دهند. نتایج نشان می دهد که این مدل توسط یک مکانیسم یادگیری اساسی هدایت می شود. مأمورانی که در زیر رتبه بندی قرار دارند با مربی هوش مصنوعی با شدیدترین میزان بارگذاری اطلاعات مواجه هستند. در مقابل ، عوامل با بالاترین رتبه قوی ترین مشکل بیزاری از هوش مصنوعی را نشان می دهند ، که مانع آموزش تدریجی و اثربخشی آنها می شود.

بهبود ظریف عوامل رتبه بندی شده در پایین مانع پذیرش مربیان هوش مصنوعی است ، زیرا آنها بزرگترین اتاق و بیشترین نیازها را برای تقویت مهارتهای کاری خود دارند. محققان با محدود کردن میزان بازخورد ارائه شده به عوامل کم رتبه ، مربی هوش مصنوعی را دوباره طراحی کردند. با یک نمونه جداگانه از 100 عامل با کمترین سطح ، آزمایش دوم بهبود قابل توجهی در تأثیر عوامل با مربیگری محدود AI را تأیید کرد. آزمایش سوم با بررسی مجموعه ای از هوش مصنوعی که در آن مدیران انسانی بازخورد تولید شده توسط مربی هوش مصنوعی را به نمایندگان منتقل می کردند ، به محدودیت های AI یا مربیان انسانی پرداخت. یک نمونه جدید از 451 عامل با کمترین و بالاترین سطح به طور تصادفی به شرایط مونتاژ مربی AI ، مربی انسانی و مربی AI-human اختصاص داده شد. نتایج نشان می دهد که هر دو کمترین و بالاترین رتبه در ایالت مربی AI-human از عملکرد بالاتری نسبت به همتایان خود در مربی AI یا تنها مربی انسانی برخوردار هستند. علاوه بر این ، عوامل دارای کمترین رتبه نسبت به عوامل دارای رتبه برتر با ترکیبی از هوش مصنوعی و مربیگری ، بهبود عملکرد بیشتری دریافت می کنند. بنابراین ، این مجموعه که از مهارت های ارتباطی نرم مدیران انسانی و قدرت تجزیه و تحلیل داده های سخت مربیان هوش مصنوعی استفاده می کند ، می تواند به طور موثری هم مشکلات پیش روی عوامل با کمترین و بالاترین رتبه را حل کند.

همانطور که لو توضیح می دهد ، “مدیریت ، تحقیقات ما این شرکت ها را قادر می سازد تا با آموزش چالش هایی که ممکن است هنگام سرمایه گذاری در مربیان هوش مصنوعی برای آموزش انواع عوامل انجام دهند ، مقابله کنند. ما نشان می دهیم که به جای استفاده از مربی هوش مصنوعی در کل محل کار. قدرت ، مدیران باید برای طراحی آن برای عوامل هدف محتاط باشند. “Qin اضافه می کند ،” شرکت ها باید توجه داشته باشند که مربیان هوش مصنوعی و انسانی گزینه های دوگانه نیستند. در عوض ، ترکیبی از مربیان هوش مصنوعی و انسانی بهره وری بالاتر کار می کنند. قدرت ، بنابراین به شرکتها اجازه می دهد ارزش قابل توجهی بیشتری از سرمایه گذاریهای خود در هوش مصنوعی بگیرند. “

###

اطلاعات کامل تماس مقاله و نویسنده در اینجا موجود است: https: //بیا دیگه.سازمان /101177٪ 2F0022242920956676

برای روزنامه بازاریابی

روزنامه بازاریابی دانش را در مورد موضوعات واقعی بازاریابی که برای دانشمندان ، مربیان ، مدیران ، سیاست گذاران ، مصرف کنندگان و سایر سهامداران عمومی در سراسر جهان مفید است ، توسعه و پخش می کند. JM که از زمان تاسیس آن در سال 1936 توسط انجمن بازاریابی آمریکا منتشر شده است ، JM نقش مهمی در شکل دادن به محتوا و مرزهای رشته بازاریابی داشته است. کریستین مورمن (T. Austin Finch ، استاد ارشد مدیریت بازرگانی در دانشکده بازرگانی Fuqua ، دانشگاه دوک) به عنوان سردبیر فعلی خدمت می کند. https: //www.ولی.سازمان /و غیره.

درباره انجمن بازاریابی آمریکا (AMA)

به عنوان بزرگترین انجمن بازاریابی مبتنی بر فصل در جهان ، AMA مورد اعتماد بازاریابان و متخصصان فروش است تا به آنها در یافتن موارد بعدی در صنعت اطمینان دهد. AMA دارای جامعه ای از روسای محلی در بیش از 70 شهر و 350 کالج در آمریکای شمالی است. AMA محتوای عالی ، گواهینامه حرفه ای PCM® ، مجلات برتر دانشگاهی و رویدادهای آموزشی و کنفرانس های پیشرو در صنعت است. https: //www.ولی.سازمان

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! هیچ مسئولیتی در قبال صحت گزارشهای خبری منتشر شده در EurekAlert ندارند! از طریق موسسات کمک کننده یا استفاده از هرگونه اطلاعات از طریق سیستم EurekAlert.

[ad_2]

منبع: kolah-news.ir