[ad_1]

واشنگتن دی سی ، 17 نوامبر 2020 – یک مطالعه جدید نشان می دهد که قرار گرفتن دانش آموزان در معرض جرم خشن در مدارس ابتدایی شهری با انتقال بیشتر همراه است ، دانش آموزان واجد شرایط وعده های غذایی رایگان یا کاهش یافته و دانش آموزان از محله های امن نیستند بیشتر از همسالان کمتر مورد علاقه خود ترک می کنند. این مطالعه امروز در مجله تحقیقات آموزشی آمریکا، یک ژورنال مورد ارزیابی همکاران انجمن آمریکایی تحقیقات آموزشی.

این مطالعه که توسط جولیا بوردیک-ویل ، کیارا میلای نرنبرگ و جفری گریگ از دانشگاه جان هاپکینز و فیت کانلی از دانشگاه بین المللی مک رل انجام شده است ، داده های دانش آموزان دبستان عمومی بالتیمور و داده های جرم از اداره پلیس بالتیمور را تجزیه و تحلیل کرده است. سالهای تحصیلی 11-11-2010 تا 16-2015 برای بررسی تأثیر جرایم خشن در طول سال تحصیلی بر احتمال ترک تحصیل در تابستان سال آینده. نویسندگان تأثیر جرم خشن را که در محوطه مدرسه یا خیابانهای بلافاصله اطراف مدرسه ، بین ساعت 6:00 تا 19:00 رخ داده است ، در روزهای هفته در طول سال تحصیلی بررسی می کنند.

بوردیک-ویل ، استادیار جامعه شناسی و آموزش در دانشگاه گفت: “یافته های ما شواهدی را نشان می دهد که بی ثباتی مدارس با سطح بالایی از خشونت در شهر ارتباط دارد و تأثیرات خشونت نسبت به تأثیر بر قربانیان ، شاهدان یا عاملان آن گسترده تر است.” جان هاپکینز “تغییر مدارس در بهترین شرایط باعث استرس می شود و اغلب برای یادگیری مضر است ، و اگر انگیزه آن ایمنی باشد ، ممکن است برای دانش آموزان دشوارتر نیز باشد.”

بوردیک-ویل گفت: “بی ثباتی و اخراج دانش آموزان بسیاری از محله های شهری را آزار می دهد ، و این یافته ها نشان می دهد که فعالیت در مدارس در محیطی که بسیاری از دانش آموزان و خانواده ها در معرض خشونت مستمر قرار دارند دشوار است.”

این مطالعه نشان داد که برای یک دانش آموز متوسط ​​، زمانی که جرم در مدرسه در طول سال تحصیلی دو برابر شد نسبت به سال قبل ، 4 درصد احتمال انتقال به مدرسه افزایش داشت. برای دانش آموزانی که غذای رایگان یا تخفیفی دریافت نمی کنند و کسانی که در امن ترین 10 درصد محله های محله مدرسه هستند ، دو برابر شدن جرایم خشن 11 درصد احتمال ترک تحصیل را فراهم می کند. برای دانش آموزان از خشن ترین محله ها ، دو برابر شدن میزان جرایم خشن در مدرسه منجر به افزایش کمتر از 2 درصدی احتمال انتقال می شود.

بوردیک-ویل گفت: “این نشان می دهد دانش آموزان نسبت به قرار گرفتن در معرض خشونت در مدرسه حساسیت بیشتری دارند و به دلیل دسترسی بیشتر به منابع اجتماعی و اقتصادی ، بهتر می توانند به تغییرات خشونت در مدرسه پاسخ دهند.” .

بوردیک-ویل گفت: “تعداد زیادی از دانش آموزان بدون منابع مورد نیاز برای جابجایی مدرسه به احتمال زیاد احساس ناامنی می کنند و می خواهند مدرسه را تغییر دهند ، اما قادر به انجام این کار نیستند.” “این دانش آموزان با توجه به تأثیرات منفی خشونت بر عملکرد شناختی و یادگیری ، در معرض آسیب جدی قرار دارند.”

در طول دوره تحصیل ، 129 مدرسه ابتدایی دولتی در بالتیمور به طور متوسط ​​حدود هشت جرم خشونت آمیز در سال گزارش کردند ، اگرچه توزیع توسط چندین مدرسه که بیش از 50 جرم خشن را در یک سال تحصیلی گزارش کردند ، مخدوش شد. اکثر مدارس از جدی ترین انواع جرایم برخوردار نبودند ، اما تعداد کمی از مدارس وجود دارد که در یک سال تحصیلی تا سه قتل و دو مورد تجاوز یا تیراندازی داشته است.

نویسندگان هشدار می دهند که میزان جرایم خشن در مدارس می تواند از سال به سال متفاوت باشد و آنچه در یک سال اتفاق می افتد لزوماً پیش بینی نمی کند که سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. بیست و سه درصد از سالهای مدرسه مورد بررسی ، افزایش جرایم خشن حداقل 100 درصد از یک سال به سال دیگر را نشان می دهد.

بوردیك-ویل گفت: “بعضی از دانش آموزان ممكن است یك مدرسه را ترك كنند زیرا آنها خشونت دیگری را تجربه كرده اند كه از نظر آنها ایمن تر است ، فقط در سال آینده بیشتر از حد انتظار خشونت را تجربه می كنند.” “در این حالت ، دانش آموزان ممکن است تمایل داشته باشند که سال آینده دوباره حرکت کنند ، که منجر به بی ثباتی بیشتر در مسیرهای علمی خود شود.”

طبق این مطالعه ، به دلیل نگرانی در مورد ایمنی ، دبستان می تواند انتظار داشته باشد که سالانه 1.5 دانش آموز منتقل شود ، زیرا این تعداد در بعضی از مدارس به 9 دانش آموز در سال می رسد. در سطح منطقه ، حدود 665 دانش آموز در دوره مدرسه به دلیل قرار گرفتن در معرض خشونت مدارس خود را تغییر دادند. نویسندگان متذکر می شوند که میزان جرایم خشن در بالتیمور از سالهای تجزیه و تحلیل در مطالعه آنها افزایش یافته است.

بوردیك-ویل گفت: “خشونت كامل در كل محله اطراف مدرسه با خشونت در مدرسه یا مدرسه نزدیك نیست.” “دانش آموزان نسبت به آنچه در محوطه مدرسه یا خیابان های اطراف مدرسه اتفاق می افتد بسیار حساس ترند.”

بوردیک-ویل گفت: “این بدان معنی است که ایجاد یک فضای امن مدرسه می تواند انتقال های مربوط به خشونت را حتی در یک محله بزرگتر با نرخ بزهکاری بالا کاهش دهد.” “با تمرکز بر ایجاد یک منطقه امن بلافاصله در اطراف مدرسه ، مدیران و سیاست گذاران می توانند به طور بالقوه ثبات مدل های ثبت نام را در سطح منطقه افزایش دهند.”

نویسندگان خاطرنشان می کنند که گردش مالی دانش آموزان می تواند تلاش مدرسه را برای سازماندهی صحیح مواد و ایجاد فضای مثبت و قابل اعتماد برای یادگیری ، که تأثیر منفی بر دانش آموزان سیار و غیر سیار دارد ، تضعیف کند. از دست دادن دانش آموزان همچنین می تواند مشکلات جدی مالی و حتی وجودی را برای یک مدرسه ایجاد کند.

بوردیک-ویل گفت: “با توجه به هزینه متوسط ​​برای هر دانش آموز توزیع شده توسط مناطق مدارس ، از دست دادن چندین دانش آموز می تواند منجر به کاهش کارکنان و محدود کردن برنامه ها شود.” “در عصری که بودجه مدرسه به تعداد دانش آموزان در یک مدرسه بستگی دارد ، درک دلیل تحصیل دانش آموزان و اینکه برای ایجاد ثبات و افزایش ثبت نام چه کاری می توان انجام داد ، اهمیت ویژه ای دارد.”

###

این مطالعه با کمک مالی از ابتکار عمل 21th Century Cities in University Johns Hopkins پشتیبانی شد.

نقل ارجاع شده: Burdick-Will، Julia؛ نرنبرگ ، کیارا میلایی ؛ گریگ ، جفری ؛ و کانلی ، ایمان. (2020) تحرک دانش آموزان و قرار گرفتن در معرض خشونت در مدارس دولتی بالتیمور. مجله تحقیقات آموزشی آمریکا. پیش انتشار در 17 نوامبر 2020

https: //بیا دیگه.سازمان /103102 /0002831220963908

درباره AERA

انجمن تحقیقات آموزشی آمریکا (AERA) بزرگترین انجمن تحقیقات بین رشته ای ملی است که به مطالعه علمی آموزش و یادگیری اختصاص دارد. AERA در سال 1916 تاسیس شد ، دانش در مورد آموزش را توسعه می دهد ، تحقیقات مربوط به آموزش را ارتقا می دهد و استفاده از تحقیقات را برای بهبود آموزش و خدمت به منافع عمومی تشویق می کند. AERA را در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام پیدا کنید.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! هیچ مسئولیتی در قبال صحت گزارشهای خبری منتشر شده در EurekAlert ندارند! از طریق موسسات کمک کننده یا استفاده از هرگونه اطلاعات از طریق سیستم EurekAlert.

[ad_2]

منبع: kolah-news.ir