کاوش امید و خوش بینی: مقاله جدیدی به تحقیق در مناطق نوظهور می پردازد

[ad_1]

تصویر

تصویر: نگاهی به آخرین تحقیق در این مقاله سفید توسط پروفسور مایکل میلونا. چشم انداز بیشتر

اعتبار: بنیاد جان تمپلتون

مقاله جدیدی که توسط بنیاد جان تمپلتون منتشر شده است ، آخرین تحقیقات علمی و فلسفی را در مورد فضیلت های امید و خوش بینی مرتبط اما متفاوت بررسی می کند. مقاله سفید 45 صفحه ای ، نوشته مایکل میلونا ، استاد فلسفه دانشگاه رایرسون در تورنتو ، کانادا ، یافته های مربوط به مزایا و خطرات امید و خوش بینی را بررسی می کند. خلاصه میلونا نتایج یک پروژه سه ساله 4.4 میلیون دلاری را به رهبری ساموئل نیولندز از نوتردام و اندرو چیگنل از دانشگاه پنسیلوانیا برجسته کرد که پروژه های بیش از 29 محقق در سراسر جهان را در مورد تأثیرات امید و خوش بینی در آموزش ، ایمان ، بهداشت ، سیاست و غیره

بازرسی قابل اطمینان

کتاب سفید میلونا بیش از 145 منبع از 50 سال گذشته را با تمرکز ویژه بر کارهای جدید در دهه گذشته بررسی می کند. طبق تحلیل وی ، فلاسفه و روانشناسان خوش بینی و امید را از ویژگی های متفاوت اما مرتبط می دانند. خوش بینی معمولاً به عنوان موضع گیری (شامل گرایش کلی به انتظار می رود که همه چیز خوب پیش برود) یا زمینه سازی (هدف گرا) دسته بندی می شود. خوش بینی می تواند انگیزه ایجاد کند ، سلامتی را بهبود بخشد و به مردم کمک کند تا در شرایط سخت کنار بیایند. در عین حال ، خوش بینی می تواند خطر گره گشایی از واقعیت را فراهم کند ، که باعث ناامیدی مردم می شود.

میلونا می نویسد ، گرچه خوش بینی اعتقاد به این است که نتیجه خوبی حاصل خواهد شد ، اما “چیزی است که می توانیم از آن دست بکشیم ، حتی وقتی اعتماد به نفس خود را از دست داده ایم. امید هم به ایمان مربوط است و هم به آرزو. اگرچه اغلب با احساسات مثبت همراه است ، اما می تواند با احساسات منفی مانند ترس نیز همراه باشد.

منتقدان امید ممکن است آن را اعتماد به نفس بیش از حد ، بی انگیزگی ، یا زندگی پس از مرگ قلمداد کنند ، اما همانند خوش بینی ، امید می تواند انگیزه ما باشد و عامل اصلی در هویت شخصی ما باشد. از نظر مذهبی و سکولار ، امید وقتی که به واقعیت مرگ می اندیشیم – هم با نزدیک شدن به پایان زندگی و هم با توجه به آنچه ممکن است بعد از مرگ ما اتفاق بیفتد ، بسیار مهم است.

میلونا همچنین انواع مختلفی از امید را مورد بررسی قرار می دهد ، از جمله “امید مسیحی” – که حتی وقتی شخص از جزئیات مطمئن نیستید ، بر اعتماد به نفس تأکید می کند – و “امید عملی” که بر انعطاف پذیری ، تعهد نسبت به آنچه کار می کند و به عهده گرفتن نقش شرکت کننده تأکید دارد ، و ناظر نیست او به کتاب کورنل وست 2008 ، امید به یک طناب استناد می کند: وست می گوید: “امید ، موقعیت شرکت کننده ای را تعیین می کند که به طور فعال علیه شواهد می جنگد.”

###

بنیاد جان تمپلتون که در سال 1987 تاسیس شد ، از تحقیق و گفتگو درباره عمیق ترین و گیج کننده ترین موضوعاتی که بشریت با آن روبرو است پشتیبانی می کند. بودجه بنیاد در موضوعات مختلفی از سیاهچاله ها و تکامل گرفته تا خلاقیت ، گذشت و اراده آزاد کار می کند. همچنین گفتگوی مدنی و آگاهانه بین دانشمندان ، فلاسفه ، متکلمان و عموم مردم را تشویق می کند.

این بنیاد با دارایی 3.5 میلیارد دلار و کمک هزینه سالانه تقریبی 115 میلیون دلار ، در میان 25 بنیاد بزرگ کمک هزینه در ایالات متحده قرار دارد. دفتر کار خیرخواهانه آن خارج از فیلادلفیا واقع شده و همه سنت های مهم مذهبی را درگیر خود کرده و به بیش از 190 کشور در سراسر جهان گسترش می یابد.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! هیچ مسئولیتی در قبال صحت گزارشهای خبری منتشر شده در EurekAlert ندارند! از طریق موسسات کمک کننده یا استفاده از هرگونه اطلاعات از طریق سیستم EurekAlert.

[ad_2]

منبع: kolah-news.ir

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum html nullednulled themesRäumung Mobil Ödeme Nakit