بلاگرها و محتوای خلاقانه آنها در شهرهای مختلف2021-04-05

بلاگر چیست؟ معرفی انواع بلاگر و درآمد آنها در ایران

او در طی چندین سال توانست مفاهیم مهمی همچون وردپرس و سئو را فراگیرد؛ با آگاهی‌ای که مهدی از روش‌های بالابردن صعود در شبکه‌های اجتماعی داشت، تصمیم به ساخت ویدئوهای آموزشی در زمینه تکنولوژی گرفت. اما ازآنجایی‌که ساخت ویدئوهایی با فضای طبیعی و نرمال کار بسیار دشواری بود، پس از تحقیقات فراوان با موشن‌گرافیک آشنا شد. ابتدا با خرید یک پکیج ۳۰ هزارتومانی سعی در یادگیری این مقوله داشت؛ اما پس از گذشت یک هفته با مراجعه به یوتیوب و دیدن فیلم‌های آموزشی به‌طورکلی از فضای تولید ویدئوهای رئال بیرون آمد. آرین ابرونی در یوتیوب نیز ویدئوهای آموزشی و سرگرم‌کننده منتشر می‌کند. امروزه بلاگر شدن؛ یکی از راحت‌ترین و در دسترس‌ترین مشاغل در ایران است. شاید به این دلیل که فضای مجازی برای این افراد درآمد نسبتاً زیادی به ارمغان می‌آورد.

تبلیغات متنی

توجه نواب به جزئیات آشپزی و دستورپخت‌های خلاقانه باعث شده است تا او به یکی از بلاگر های معروف ایرانی تبدیل شود. کافی است غذاهایی مانند زرشک پلو با مرغ یا پاستا آلفردو را به روش نواب درست کنید تا عاشق طعم آنها شوید. او که از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کرده، به‌معنی واقعی کلمه فودبلاگر است و از طریق بلاگری، آموزش آشپزی و فروشگاه آنلاین نواب کسب درآمد می‌کند. بلاگر های معروف ایرانی مانند سایر بلاگرهای جهان در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند اما بلاگرهای غذا و آشپزی، زیبایی، مد، طنز، فناوری، سبک زندگی، ورزش و گردشگری مخاطبان بیشتری دارند. درآمد بلاگر های ایرانی نیز از جمله موضوعاتی است که اغلب ذهن مخاطبان این افراد را به خود مشغول می‌کند.

{
    {
  • گفتنی است تکنولوژی بلاگرها در زمینه برنامه‌نویسی‌های کامپیوتری و توسعه‌دهنده‌های وب تخصص دارند و از این راه نیز کسب درآمد می‌کنند.
  • |}{
  • یکی دیگر از بلاگر های معروف ایرانی مرد که ویدئوهای آموزشی ورزشی تولید می‌کند، پیمان رجبی است.
  • |}
  • این بلاگرها با ارائه نظرات صادقانه و معرفی خدمات، می‌توانند مشتریان بیشتری برای آرایشگاه‌ها و کلینیک‌های زیبایی جذب کنند.
  • مدت کوتاهی نیز در یکی از ایالت‌های آمریکا سکونت داشتند؛ اما پس از گذشت چند وقت به ترکیه مهاجرت کردند و اکنون ساکن این کشور هستند.
  • {
  • تخصص، تعامل با مخاطب و تولید محتوای اصیل از ویژگی‌های این بلاگرها است.
  • |}
  • ویدئوهای آموزش برنامه‌نویسی او نیز در سایت‌های آموزشی مخاطبان بسیاری دارند.
|}

از همان دوران نوجوانی به رشته عکاسی علاقه‌مند بوده؛ به همین سبب یک دوربین عکاسی خرید و از آن به بعد هرجایی که می‌رفته عکس‌های زیادی را برای خود ثبت کرده است. او نیز مانند دیگر فعالان این رشته معتقد است تبلیغات باید با وسواس زیادی پذیرفته شوند. او اکنون ۳۰ سال دارد، ساکن تهران است و با انتشار حدود ۱۱۳۶ پست نزدیک به ۱۲۶ هزار نفر دنبال‌کننده دارد. امروزه یکی از بحث‌های داغ حوزه‌های بلاگری در ایران، لایف‌استایل بلاگر است. در صورت استفاده از محتوای وب‌سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. آزیتا که لیسانس روان‌شناسی و فوق‌لیسانس مشاوره دارد، در دی‌ماه ۱۳۸۷ پس از فوت مادرش، تصمیم می‌گیرد تا دستورپخت‌های او را در بلاگ خود منتشر کند.

کسب‌وکارهایی که صنایع‌دستی، سوغات و محصولات بومی تولید می‌کنند، با تبلیغات بلاگرهای تبریزی می‌توانند حس حمایت از تولیدات بومی را در مخاطبان ایجاد کنند و فروش خود را افزایش دهند. تبریز، با کافه و رستوران‌های کم‌نظیرش، به شما این فرصت را می‌دهد که طعم غذاهای ایرانی را بچشید. تبلیغات از طریق بلاگرهای فعال در حوزه غذا می‌تواند مشتریان جدیدی جذب کند. آن‌ها معمولا تجربه خود را از محیط، کیفیت غذا و خدمات رستوران به اشتراک می‌گذارند که تاثیر زیادی در تصمیم‌گیری مخاطبان دارد. این بلاگرها از هشتگ‌‌‌های مناسبی استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند افراد درستی را هم دنبال کنند.

  • سروین بیات این روزها بیشتر از فشن بلاگری در حوزه طراحی داخلی فعالیت می‌کند.
  • {
  • ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسب‌وکار شما دارد، این راهنما می‌تواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید.
  • |}
  • با رعایت این نکات، می‌توانید بلاگرهای تهرانی مناسب را برای تبلیغات انتخاب کنید و نتیجه بهتری از کمپین‌های خود بگیرید.
  • {
  • آنها متعهد به موضوع خاصی نیستند و با موضوع‌‌‌های مختلفی تولید محتوا می‌کنند.
  • |}
  • ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند.
  • {
  • سوگل شاکری جزو محبوب‌ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام است که در حوزه سبک زندگی فعالیت می‌کند.
  • |}

برخی از بلاگرهای لایف استایل، روش‌های موفقیت در زندگی و کسب و کار را معرفی می‌کنند. کسانی که با دنیای بلاگ‌های فارسی از همان روزهای ابتدایی‌اش آشنایی دارند، علیرضا مجیدی را به‌خوبی می‌شناسند. او که در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۸۴ نوشتن در فضای مجازی را شروع کرد، از نسل طلایی وبلاگ‌نویسان ایرانی محسوب می‌شود. علیرضا مجیدی که پزشکی خوانده است، در «یک پزشک» آخرین اخبار فناوری را می‌نویسد. نوشته‌های او درباره سینما و تلویزیون، معرفی کتاب، پزشکی و عکاسی هم خواندنی هستند. مجیدی این روزها از طریق پذیرش آگهی و سفارش رپورتاژ کسب درآمد می‌کند و پادکستی به‌نام «یک پزشک» هم درست کرده است.

بلاگری در اینستاگرام از مشاغل محبوب و پر درآمد در دنیا است که طرفداران زیادی دارد. اگر خلاق هستید و در زمینه خاصی از شناخت کافی برخوردار می‌باشید، می‌توانید به عنوان یک بلاگر در اینستاگرام به فعالیت بپردازید و از این طریق کسب درآمد کنید. این نوع از بلاگرها مرتب در حال خنداندن افراد هستند و به تحلیل موضوعی می پردازند و کارشان قرار دادن مطالبی است که باعث شوخی و طنز پردازی هر چه بیشتر در جهت شاد کردن روحیه مخاطبین شود.

پیج اینستاگرام او با حدود ۱۶۸ پست نزدیک به ۱۵۵ هزار نفر دنبال‌کننده دارد و محتوای آن اغلب آموزش و ترفندهای کاربردی در حیطه تکنولوژی و معرفی نرم‌افزارهای جدید و نحوه کار با آن‌هاست. با تولید محتوای تخصصی در حوزه آرایش و زیبایی، همچنین معرفی محصولات و تکنیک‌های جذاب، جایگاه ویژه‌ای در بین علاقه‌مندان این حوزه به دست آورده است. آیسان با داشتن مهارت در معرفی محصولات آرایشی و تکنیک‌های زیبایی و حدود ۱۲۲ هزار فالوور در موفقیت تبلیغات برندهای آرایش و زیبایی تاثیر می‌گذارد. بلاگری به شما اجازه میدهد که در هر زمانی که دوست دارید کار کنید و در هر مکانی که دلخواه شماست، محتوای خود را تولید کنید. با افزایش تعداد دنبال کنندگان، فرصت های همکاری با برندها، تبلیغات و کسب درآمد برای شما فراهم میشود که بدان اشاره کردیم.

شبنم شاهرخی در ابتدا یک ورزشکار بود و سپس یک لایف‌استایل بلاگر در اینستاگرام است. شبنم شاهرخی جزو اولین کسانی بود که پیج خودش را به پیج بلاگری تغییر کاربری داد. او درگذشته یک ورزشکار کیک بوکسینگ بود، اما اکنون در رشته کراس‌فیت مشغول به فعالیت است؛ و محتواهای فوق‌العاده‌ای از زندگی خود در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. همچنین به شکل روتین نرمش و ورزش‌های خانگی را به‌صورت پست و استوری منتشر می‌کند که از این لحاظ در ایران کم‌نظیر است. لایف‌استایل به معنی سبک زندگی یا در اصطلاح فارسی به معنی روزمرگی است.

  • حتی اگر یک مشکل و ایراد کوچک از سوی خود مشاهده کنند؛ سعی می‌کنند با جبران این ضعف‌ها، رضایت طرف‌دارانشان را دوباره به دست بیاورند.
  • امروزه بلاگر شدن؛ یکی از راحت‌ترین و در دسترس‌ترین مشاغل در ایران است.
  • {
  • مراکز آموزشی، مانند کلاس‌های زبان، کنکور یا حتی آموزشگاه‌های هنری، می‌توانند از تبلیغات بلاگرهایی بهره‌مند شوند که در زمینه آموزش یا سبک زندگی فعالیت دارند.
  • |}{
  • او علاوه‌بر فعالیت در زمینه مد، بلاگر حوزه معماری و طراحی داخلی هم هست.
  • |}
  • او به‌واسطه ویدئوهای بامزه‌ای که با لهجه شیرین مشهدی در اینستاگرام منتشر می‌کرد، شهرت یافت.
  • {
  • در دنیای بلاگری در ایران، تنوع بسیار زیادی در انواع و اشکال بلاگران وجود دارد.
  • |}

تردز اینستاگرام چیست؟ آموزش کامل و راهنمای استفاده از Threads

توکیو به شیوه‌ای مؤثر از ویدئوهای بصری به‌عنوان عنصری کلیدی در استراتژی برندسازی شهری خود بهره برده است. توکیو که به مدرن بودن و فناوری شناخته شده است، در زمینه برندسازی شهری بسیار موفق عمل کرده و توانسته است جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوان خود را برای جهان به معرض نمایش بگذارد. در نهایت، نتیجه‌گیری از کمپین‌های تبلیغاتی با بلاگرها نیاز به تحلیل و ارزیابی دقیق دارد و پلتفرم جریان می‌تواند در اجرای موفق کمپین با شما همکاری کند. با همکاری جریان می‌توانید از ابزارهای مختلف برای اندازه‌گیری اثربخشی تبلیغات استفاده کنید و به طور مداوم استراتژی‌های خود را بهبود ببخشید و نتایج بهتری کسب کنید.

تبلیغات و استفاده از افراد مشهور و تأثیرگذار در فضای مجازی می‌تواند در شناساندن برند شهر بسیار مؤثر باشد. سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های اینترنتی نیز می‌تواند به ارتقای برند شهر کمک کند. ایجاد هویت و تصویر به یادماندنی از شهر، توجه به هویت و ارزش‌های منحصربه‌فرد آن و توجه به صنعت گردشگری از عوامل مهم در برندسازی شهری است. رسانه‌های اجتماعی یک کانال مؤثر برای تبلیغ رویدادها و ابتکارات محلی هستند که می‌توانند دیده‌شدن و جذابیت شهر را افزایش دهند. شهرها با به اشتراک گذاشتن محتوای جذاب مرتبط با این رویدادها، می‌توانند توجه‌ها را جلب و مشارکت را تشویق کنند. شهرها از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ به‌عنوان مقاصد گردشگری جذاب استفاده می‌کنند.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

هدف شما از تبلیغات باید مشخص باشد و بدانید که چه نوع پیام یا ارزشی را می‌خواهید به مخاطبان خودتان منتقل کنید. نکته مهم دیگر، انتخاب افراد تاثیر‌گذاری است که به حوزه کسب‌وکار شما مرتبط هستند و مخاطبانشان به گروه هدف شما شباهت دارند. پلتفرم تبلیغات جریان فرصتی منحصربه‌فرد برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا فروش خود را به‌شکلی هدفمند و چشمگیر افزایش دهند. با تمرکز بر زندگی روزمره، خانه‌داری و آشپزی، تجربیات خود را به شکلی الهام‌بخش و کاربردی برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد. با داشتن حدود ۲۹ هزار دنبال‌کننده، مهارت بالایی در آموزش آشپزی و نمایش وسایل مرتبط آشپزی دارد.

{

جریان؛ پلتفرم تبلیغات هدفمند و هوشمند در شبکه‌های اجتماعی

|}

این زوج توانستند در مدت‌زمان کمی، شعب متعددی را در شهرهای مختلف ایران افتتاح کنند. ولی در حال حاضر می‌توان اصلی‌ترین فعالیت سپیده بزمی‌پور را حضور در اینستاگرام و یوتیوب به‌عنوان یک لایف‌استایل بلاگر مشهور عنوان کرد. در سال ۹۹ نگین اولین فرزندش به نام دیار را به دنیا آورد و یک اکانت نیز مخصوص پسرش تشکیل داد. شغل اصلی این زوج اداره و مدیریت یک کافه در تهران است؛ اما نگین در کنار این شغل یک لایف‌استایل بلاگر موفق نیز هست، با تبلیغ و معرفی پیج‌های مختلف به درآمد بسیار زیادی رسیده است. او به معرفی و نقد محصولات آرایشی و پوستی می‌پردازد و تجربیات خود را با حدود ۸۳ هزار مخاطب خود به اشتراک می‌گذارد.

بلاگرهایی که تجربه های زندگی روزمره خود، شامل زندگی خانوادگی، تربیت فرزندان، و فعالیت های روزانه ای مثل پیاده روی، خرید و تفریحات و اوقات فراغتشان را با مخاطبان خود به اشتراک میگذارند. این نوع بلاگرها دستورالعمل های آشپزی و تجربیات خود از تهیه غذاهای مختلف را به اشتراک میگذارند و اغلب با برندهای غذایی همکاری میکنند. این دسته از بلاگرها به معرفی مد روز، استایل های شخصی، و محصولات زیبایی میپردازند و معمولاً با برندهای مد و لوازم آرایشی همکاری دارند. وقتی وارد صفحه‌‌‌های آنها ‌می‌شویم، عکس‌‌‌های زیبا از شهرها و کشورهای مختلف را می‌بینیم و حس ‌می‌کنیم که آنها همیشه در سفر هستند. ان افراد با مکان‌‌‌های تاریخی و طبیعت زیبا عکس می‌گیرند و در شبکه‌‌‌های اجتماعی‌‌شان منتشر می‌کنند. تصاویر بلاگرهای سفر باعث می‌شود که همین الان نامه استعفامان را بنویسیم و یک بلیط قطار یا هواپیما به دورترین جای ممکن بگیریم.

بلاگران در ایران نه تنها در اینستاگرام، بلکه در شبکه‌های اجتماعی داخلی نیز مانند روبیکا، سروش و بله، فعالیت می‌کنند. ابتکار «شهر در باغ» سنگاپور یکی از جنبه‌هایی است که داستان‌سرایی بصری در آن اهمیت دارد. ویدیوهایی که ادغام فضاهای سبز در محیط‌های شهری را نشان می‌دهند، نه‌تنها پایداری را ترویج می‌کنند بلکه بازدیدکنندگان و ساکنان آگاه از محیط زیست را نیز جذب می‌کنند. سنگاپور به‌طور مؤثر از پلتفرم‌هایی همچون اینستاگرام برای به اشتراک‌گذاری محتوای بصری جذاب بهره می‌برد که با مخاطبان جوان‌تر ارتباط برقرار می‌کند. این استراتژی تصویر شهر را تقویت می‌کند و مشارکت جامعه و تعامل در تلاش‌های برندسازی را افزایش می‌دهد.

اهورا تاکنون با انتشار تقریباً ۱۱۳۰ ویدئو، نگاه نزدیک به ۵۶۳ هزار نفر دنبال‌کننده را به صفحه مجازی‌اش خیره کرده است. یکی از محبوب‌ترین اینفلوئنسرها و فعالان حوزه تکنولوژی در اینستاگرام، یوتیوب و برخی سایت‌های داخلی مثل آپارات؛ با تولید محتواهایی همچون پادکست‌های باکیفیت؛ اهورا نیازی است. یک تکنولوژی بلاگر باید همواره دانسته‌های خود را به‌روز کند و با هر آپدیت و پیشرفت تازه، آن را به شکل یک پکیج جذاب و سرگرم‌کننده؛ اما درعین‌حال کاربردی و کامل، در دسترس عموم قرار دهد. حتی بسیاری از آنها با انتشار پست‌های مرموز و شگفت‌انگیز، توانسته‌اند علاقه مردم به تکنولوژی را چندبرابر کنند.

از پیج‌هایی با تمرکز بر خانواده و فرزندپروری گرفته تا معرفی اقامتگاه‌های بوم‌گردی و رستوران‌های محلی، هرکدام می‌توانند ارتباط مستقیمی با مخاطبان خاص خود ایجاد کنند. در گذشته‌ای نه چندان دور، وبلاگ‌ها یکی از ابزارهای اصلی ارتباط میان افراد مختلف از گوشه و کنار دنیا بودند. در آن زمان به‌جای اینکه علاقه‌مندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگ‌ها مطلب می‌نوشتند و مخاطبان خاص خود را هم داشتند. در حال حاضر، بیشتر بلاگرها در شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه اینستاگرام، فعالیت می‌کنند و مخاطبان بسیاری هم دارند.

ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند. «مبینا زاهدی» با داشتن حدود ۲۵۷ هزار فالوور فعال، در حوزه زیبایی و میکاپ فعالیت دارد و محتوای آموزشی تولید می‌کند. برندهای مرتبط با لوازم آرایشی و مراقبت از پوست به‌خوبی می‌توانند محصولاتشان را در این پیج تبلیغ کنند. با اشتراک‌گذاری زندگی روزمره خود به‌عنوان مادر، محتوای خانوادگی و دلگرم‌کننده‌ای ارائه می‌دهد.

شهرهای امروزی به‌طور فزاینده‌ای بر ساخت یک هویت برند قوی از طریق رسانه‌های اجتماعی تمرکز کرده‌اند. تلاش‌های مشترک بین بخش‌های مختلف شهری می‌تواند ثبات هویت را افزایش دهد و دسترسی به مخاطبان وسیع‌تری را فراهم کند. به‌عنوان مثال، استفاده از همکاری‌ها در اینستاگرام اجازه می‌دهد تا سازمان‌های مختلف شهری رویدادها و ابتکارات را به‌صورت جمعی ترویج دهند که نتیجه آن افزایش دیده‌شدن و تقویت روحیه جامعه است. در این مطلب با نکات مهم برای انتخاب بلاگرها آشنا شدید و لیست بلاگرهای تبریزی را مشاهده کردید. برای اینکه همکاری شما با بلاگرها نتیجه‌بخش باشد، باید ابتدا یک استراتژی دقیق طراحی کنید.

{
    {
  • «نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت می‌کند.
  • |}
  • بسیاری از بلاگرهای اینستاگرامی با تولید محتوای متنوع و خلاقانه توانسته‌اند مخاطبان و طرفداران زیادی را جذب کنند.
  • این روزها که اینترنت پیشرفت خوبی داشته است، افراد زیادی را میبینیم که دست به ساخت مجله اینترنتی میزنند و شروع به نوشتن در آن میکنند.
  • این بلاگرها، اغلب با تولید محتوا در زمینه بزرگان موسیقی دنیا و نقد و بررسی آن‌ها مخاطبان بسیاری را جذب می‌کنند.
  • {
  • ابزارهایی مانند فتوشاپ و نرم افزارهای ویرایش ویدئو مثل ادوبی پریمیر میتوانند به شما در تولید محتوای حرفه ای کمک کنند.
  • |}{
  • یکی از مزیت های جالب بلاگری غذا عدم پرداخت پولی برای تست غذای رستوران های مختلف است.
  • |}
|}

اگر می‌خواهید تبلیغاتی با اثرگذاری بالا داشته باشید، رعایت این نکات می‌تواند مسیر موفقیت شما را هموار کند. پس با دقت بیشتری انتخاب کنید و به بازخوردهایی تبلیغات هم توجه داشته باشید. اگر محتوای بلاگر حرفه‌ای و جذاب باشد، تبلیغ شما هم به شکلی بهتر دیده می‌شود و نتیجه بهتری خواهد داشت. داشتن یک تیم خوب در امر بلاگری به صورت اختیاری است و تیم میتواند تها بر روی کیفیت محتوا و افزایش دیده شدن تاثیر بگذارد. در فروردین سال ۱۳۹۹ بود که سپهر زمانی با همکاری یکی از دوستانش یک مجموعه طراحی و برنامه‌نویسی به نام اپکس وب تأسیس کردند و تا امروز ۱۰ پروژه موفق داشته‌اند.

همه این مسائل به کیفیت تولید محتوا و همچنین میزان اعتمادی است که مردم به تکنولوژی بلاگرها دارند، بستگی دارد. یک بلاگر تلاش می‌کند تا از طریق تولید و انتشار محتواهای آموزشی و سرگرم‌کننده در زمینه‌های مختلف، مردم را راهنمایی کند. حتی اگر یک مشکل و ایراد کوچک از سوی خود مشاهده کنند؛ سعی می‌کنند با جبران این ضعف‌ها، رضایت طرف‌دارانشان را دوباره به دست بیاورند. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی دارای پایگاه‌های کاربری وسیعی هستند که به شهرها اجازه می‌دهد تا به مخاطبان متنوع در میان گروه‌های جمعیتی مختلف دسترسی پیدا کنند. این دسترسی گسترده برای جذب گردشگران، سرمایه‌گذاران و ساکنان جدید ضروری است.

او با ارائه ایده‌های خلاقانه و کاربردی، مخاطبان زیادی را جذب کرده است. این پیج برای تبلیغ لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خدمات مرتبط با خانه‌داری، عملکرد مناسبی دارد. صنایع‌دستی محلی، مانند سفال، گلیم و خوراکی‌های خاص شمالی (مثل برنج، زیتون و کلوچه)، از جذابیت بالایی برخوردارند.

جریان با ارائه لیست بلاگرهای معروف ایرانی به‌همراه تعرفه آن‌ها به شما کمک می‌کند تا بدون اتلاف وقت، بهترین بلاگرها را برای تبلیغات خود انتخاب کنید و نتایج بسیار مطلوبی به‌دست آورید. بلاگری یک راه برای اشتراک گذاری دیدگاه‌ها، تجربیات و ایده‌های شخصی است که به این امکان می‌دهد تا افراد با دیگران ارتباط برقرار کنند و محتوای متنوعی را ارائه دهند. این عرصه فرصت‌های جدیدی را برای افراد ایجاد کرده است تا تأثیرگذاری خود را گسترش دهند. از طرفی، تبدیل شدن به یک بلاگر نیازمند تعهد و پیگیری است و در این مسیر، مهارت‌های مختلفی از جمله نوشتاری، عکاسی، ویرایش تصاویر و مدیریت شبکه‌های اجتماعی به کار گرفته می‌شود.

در این مطلب، لیستی از برترین بلاگرهای شهرهای شمال ایران را ارائه می‌دهیم که می‌توانند تبلیغات شما را به شکلی جذاب و موثر به دست مشتریان هدف برسانند. او این روزها حرفه‌ای ورزش سه‌گانه انجام می‌دهد، خاطرات سفرهایش را می‌نویسد و از راه تبلیغات کسب درآمد می‌کند. او در ایران در رشته مهندسی عمران تحصیل کرد، اما بعدها به مدلینگ و عکاسی روی آورد. حمید فدایی همسر الناز گلرخ هم هست و این روزها از طریق عکاسی و تبلیغ برندهای مختلف کسب درآمد می‌کند. «امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه می‌دهد. او با محتوایی ساده و صمیمی توانسته جایگاه مناسبی در میان دنبال‌کنندگانش به دست آورد.

دستورهای آشپزی متنوع در این پیج برای  تبلیغ انواع مواد غذایی و لوازم آشپزخانه مفید خواهد بود. «صبا مرشدی» با داشتن حدود ۱ میلیون فالوور، بلاگری پرطرفدار است که لحظات صمیمی زندگی خانوادگی خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. محصولات مربوط به خانه و خانواده در فضای گرم پیج این بلاگر بهتر معرفی می‌شوند.

بلاگرهای موضوعی با تبدیل شدن به منابع معتبر در زمینه‌های خاص به افزایش دانش مخاطبان خود کمک می‌کنند. این افراد ممکن است با مارک‌ها و شرکت‌های معتبر همکاری کنند و نقش مهمی در تأثیرگذاری بر انتخاب‌های مخاطبان در زمینه‌های مختلف ایفا کنند. همچنین، باتوجه‌به تعداد زیادی تکنولوژی بلاگرها که هر روز هم به تعداد آن افزوده می‌شود، دست شما برای انتخاب فرد مورد اعتماد شما باز است. ما در این مقاله ۶ نفر از بهترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی در سال 1402 را معرفی کردیم. البته گفتنی است که حمایت شما از این گروه از افراد منجر به پیشرفت روزافزون آن‌ها در حوزه فعالیتشان خواهد شد. او در حال حاضر دانشجوی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه اصفهان است و هم‌زمان ادمین شبکه‌های اجتماعی به نام خودش در اینستاگرام و یوتیوب است.

مادرانه‌ها و فعالیت‌های روزمره خود را در قالب محتوایی پویا و تاثیرگذار ارائه می‌دهد و یکی از چهره‌های فعال در فضای مجازی محسوب می‌شود. او با داشتن ۱۲۳ هزار فالوور در معرفی محصولات مرتبط با مادر و کودک، عملکرد خوبی نشان می‌دهد. متخصص مراقبت از پوست و زیبایی است که با انتشار نکات آموزشی و ترفندهای کاربردی، محتوای مفید و جذابی را برای علاقه‌مندان این حوزه فراهم می‌کند. این بلاگر با داشتن حدود ۱۳۷ هزار فالوور برای معرفی برندهای مراقبت از پوست انتخابی عالی است.

{
  • او در ایران در رشته مهندسی عمران تحصیل کرد، اما بعدها به مدلینگ و عکاسی روی آورد.
  • از مزایای شغل بلاگری می‌توان به محبوبیت و شهرت فوق‌العاده شخص در اذهان عمومی اشاره کرد.
  • بلاگران در ایران نه تنها در اینستاگرام، بلکه در شبکه‌های اجتماعی داخلی نیز مانند روبیکا، سروش و بله، فعالیت می‌کنند.
  • {
  • عرفان علیرضایی یکی از بلاگرهای ب سابقه حوزه طنز است که در اینستاگرام به چهره‌ای معروف و محبوب تبدیل شده است.
  • |}{
  • در اواخر سال ۱۳۹۹ بود که احمد معین همسر شبنم، خبر از مهاجرت آنها به خارج از کشور داد.
  • |}{
  • او در ابتدا سردبیر نشریات بود اما در زمینه گرافیک و تولید محتوا تخصص داشت.
  • |}
|}

به‌طوری‌که در کمتر از یک هفته نزدیک به ۸ میلیون ویو برای این ویدئو ثبت شد و بیش از ۴۰ هزار کامنت (نظر) دریافت کرد. آرین با معرفی کنسول‌های بازی مختلف و گیم‌هایی که تازه به بازار آمدند، مخاطبین جوانان و نوجوانان را نیز سرگرم می‌کند. او پس از ۵ سال فعالیت و بلاگری مداوم و مفید؛ به یک درآمد قابل‌قبول رسیده است.

  • سرمایه‌گذاری این شهر در تبلیغات هدفمند در رسانه‌های اجتماعی موفقیت‌آمیز بوده و منجر به پر شدن کامل تورها و افزایش تعامل با جاذبه‌های محلی شده است.
  • {
  • در یک معرفی مختصر و ساده به کسانی بیوتی بلاگر میگویند که در حوزه آرایشی و بهداشتی فعالیت میکنند.
  • |}
  • یکی از محبوب‌ترین اینفلوئنسرها و فعالان حوزه تکنولوژی در اینستاگرام، یوتیوب و برخی سایت‌های داخلی مثل آپارات؛ با تولید محتواهایی همچون پادکست‌های باکیفیت؛ اهورا نیازی است.
  • زیرا افراد زیادی آن‌ها را دنبال می‌کنند و تمایل دارند که از روی کنجکاوی هر روز از پست‌ها و استوری‌های آن‌ها دیدن کنند.
  • {
  • از نمونه‌های بیوتی بلاگرها می‌توان به صدف بیوتی و الناز گلرخ اشاره کرد.
  • |}{
  • لایف‌وب با در اختیار داشتن کلان داده‌ شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و رسانه‌های چاپی و با پردازش مبتنی بر هوش مصنوعی، امکان رصد و پایش فضای مجازی را فراهم می‌کند.
  • |}

او که در رشته سینما تحصیل کرده است، کار خود را با نویسندگی در انیمیشن‌های مشهور «دیرین دیرین» و بازیگری تئاتر شروع کرد. او به‌واسطه ویدئوهای بامزه‌ای که با لهجه شیرین مشهدی در اینستاگرام منتشر می‌کرد، شهرت یافت. جواد خواجوی در سریال‌های مختلف تلویزیونی و نمایش خانگی نیز نقش‌آفرینی می‌کند.

این افراد می‌توانند در زمینه‌های گوناگونی همچون اخبار جدید دنیای تکنولوژی، تلفن‌های همراه، کامپیوترها و وبلاگ‌های مرتبط به شما اطلاعات ارزشمندی بدهند. ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که تکنولوژی و ارتباطات روزبه‌روز در حال گسترش و پیشرفت است. حتی اینترنت در تمام ابعاد زندگی شخصی و کاری هر فرد رسوخ کرده؛ که این نشانه‌ی اهمیت دانش تکنولوژی و دنیای دیجیتال است. یک بلاگر می‌تواند در زمینه‌های مختلف فعالیت داشته باشد اما یکی از تخصصی‌ترین و جذاب‌ترین شاخه‌های آن، فعالیت در عرصه تکنولوژی بلاگر یا کدنویسی دیجیتالی است.

به عنوان مثال برخی از بلاگرها دوره‌های رژیم غذایی مانند کتوژنیک را تبلیغ می‌کنند، برخی اطلاعات دارویی خوبی دارند و بهترین کرم‌ها و مواد آرایشی را تبلیغ می‌کنند. بلاگر فرزند پروری یکی دیگر از موضوعات بلاگری است که دنبال کننده‌های زیادی دارد. اکثر افرادی که جذب این نوع بلاگرها می‌شوند، افرادی هستند که فرزند کوچک دارند. از آن جا که همه والدین نگران آینده و تربیت فرزند خود هستند، بر این باورند که به دنبال افرادی باشند که به آن‌ها آداب و رسوم تربیت و زندگی درست را نشان دهد. لایف‌وب با در اختیار داشتن کلان داده‌ شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و رسانه‌های چاپی و با پردازش مبتنی بر هوش مصنوعی، امکان رصد و پایش فضای مجازی را فراهم می‌کند. الناز گلرخ بلاگر مد و زیبایی است که با محتوای خود در اینستاگرام توانسته است دنبال کنندگان زیادی جذب کند.

او با تولید محتوای تخصصی و تحلیلی در مورد گجت ها، نرم افزار ها و جدیدترین فناوری ها، توانسته است توجه زیادی را جلب کند. برنامه ریزی و زمان بندی دقیق برای انتشار مطالب یکی از اصول حیاتی موفقیت در بلاگری است. رشته های مختلفی همزمان با تغییر سبک فعالیت هایی که در بستر اینترنت بودند به وجود آمد. یک بوک بلاگر کسی است که با معرفی کتاب های تازه و جدید به دوست داران کتاب سعی میکنند اطلاعاتی کلی و مفید راجب این کتاب ها به علاقه مندان بدهند. همچنین این افراد به مطالعه کتاب های قدیمی و معرفی آنان هم میپردازند و از این طریق هم تولید محتوا میکنند. مونی فودیفودبلاگر گیلانی با بیش از ۵۰۰ هزار فالوور است و محتوایی حرفه‌ای در معرفی کافه‌ها، رستوران‌ها و خوراکی‌های محلی تولید می‌کند.

او با انتشار حدود ۵ هزار پست در طی هفت سال؛ به بیش از یک میلیون فالوور رسیده است. مهدی در تمامی این ۵ هزار پست به طور کامل فقط مطالب مفید و کارآمد دنیای دیجیتال و تکنولوژی را به کاربران آموزش داده است. جالب است بدانید مدیران موبونیوز در یوتیوب نیز با انتشار محتواهای گسترده‌تر وبا جزئیات بیشتر در حیطه تکنولوژی؛ توانسته‌اند حدود ۱۰۰ هزار سابسکرایبر به دست بیاورند. محوریت محتواهای تولیدی موبونیوز اغلب مربوط به دانستنی‌های گوشی‌های تلفن همراه است. امکان دارد بلاگرهای معروف و شناخته شده با تعداد فالوور بالا هم نتوانند به میزان درآمد معقولی برسند؛ اما حتی یک فرد با تعداد فالوور بسیار کم می‌تواند درآمدی حدود سه تا چهار برابر دیگران داشته باشد.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
منبع